برنامه" دانه" شبكه چهار نقش نخبگان را در تولید علم دركشور بررسی می‌كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه برنامه های تخصصی«دانه»كه هر هفته پنجشنبه ها با اجرای علی درستكار ساعت 20:30 روی آنتن می رود، این هفته میزبان دكتر حسن ظهور، استاد دانشكده مهندسی مكانیك دانشگاه صنعتی شریف و چهره ماندگار است.

دكتر حسن ظهور مدرك كارشناسی ارشد در رشته مهندسی مكانیك را از دانشگاه شیراز و مهندسی هسته ای را، از دانشگاه پردو آمریكا دریافت كرده است.

وی با ارائه و چاپ بیش از 200 مقاله علمی به زبان فارسی و انگلیسی، اجرای بیش از 10طرح پژوهشی، ثبت اختراع در آمریكا و ایران، مدیریت یك طرح پژوهشی در زمینه انرژی، تدوین سه كتاب الكترونیك به زبان انگلیسی، تالیف 2 بخش از 2 كتاب به انگلیسی برای یونسكو، و ... خود را به عنوان یك نخبه ی علمی معرفی می كند.

این استاد دانشگاه در طول تحصیل و تدریس، موفق به دریافت جوائز و نشانه‌ای معتبر علمی از دانشگاه های مطرح ایران و جهان شده است كه از مهمترین آنها می توان به جایزه راس اید دانشگاه پردو امریكا در سال 1347 و 1355، استاد نمونه آموزش عالی كشور در سال 1371، منتخب اولین همایش چهره های ماندگار در سال 1372، دریافت جایزه بهترین مقاله از انجمن مهندسان مكانیك امریكا در سال 1381، استاد برجسته چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی شریف و ... اشاره كرد.

برنامه تخصصی ، علمی "دانه" هر هفته پنجشنبه ها ساعت 20:30، از شبكه چهار سیما روی انتن می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانه ، برنامه ، مهمان ، کتاب ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار