مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

دولت‌های اسلامی برای کمک دست یاری به سوی ملت و دولت عراق دراز کنند

در بیانیه بسیج دانشجویی بیش از 50 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تحولات عراق تاکید شد: بر دولت‌های اسلامی است تا به کمک دولت عراق شتافته و برای فائق آمدن بر این التهابات دست یاری به سوی ملت و دولت عراق دراز کنند.

کریمی: شیوه وزیر علوم در گزینش روسای دانشگاه‌‌ها بدعتی نامیمون است

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: امروز شاهد ابداع شیوه جدید وزارت علوم در گزینش ریاست دانشگاه‌ها هستیم که این بدعتی نامیمون است.

پرکره: برای حضور در عراق و مقابله با تروریست‌های داعش آماده‌ایم

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه دانشجویان مسلمان برای هرگونه مقابله با تروریست‌های داعش آماده‌اند، گفت: دولت‌های حامی این گروهک تروریستی مطمئن باشند با حمایت‌ از افراط‌گری در منجلاب اقدامات آنان اسیر خواهند شد.

فریدون: انتخاب سرپرست مجدد در دانشگاه تهران عین قانون است

مدیر کل دفتر وزارتی و سرپرست مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم گفت: انتخاب سرپرست مجدد برای دانشگاه تهران عین قانون است و وزیر علوم می‌تواند در هر زمانی برای دانشگاه سرپرست تعیین کند.

مولایی: سیاسی‌کاری سدی در برابر پیشرفت علمی

مسئول سابق بسیج دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری در میان جوانان گفت: باید بیانات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با اراده راسخ وارد مدیریت جهادی شویم و این مهم تنها در سایه باور جوانان این کشور محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام اکبری‌جدی: در تحول علوم انسانی عقب هستیم

عضو کمیسیون مشورتی و علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز در دانشگاه‌ها فاصله زیادی با مدیریت اسلامی داریم و تربیت دانشجو در دانشگاه با مبانی و معیارهای اسلامی سازگاری زیادی ندارد.

حضور در میدانی که اسلام را تهدید می‌کند را بر خود لازم می‌دانیم

اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌ها و مرکز آموزش‌عالی سراسر کشور(دفتر تحکیم وحدت) با انتشار بیانیه‌ای انزجار خود را از اقدامات تفرقه افکنانه و غیراسلامی گروهک‌های تکفیری اعلام کردند.

دومین سرپرست دانشگاه تهران معارفه می‌شود!

مراسم معارفه دومین سرپرست برای دانشگاه تهران امروز در تالار علامه امینی برگزار می‌شود.

قدمیاری: باشگاه فعالان تشکل‌ها مکانی برای تضارب آرای دانشجویان خواهد بود

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: باشگاه تشکل‌ها با هدف استفاده از ظرفیت فعالان دانشجویی فارغ‌التحصیل در دانشگاه آزاد تاسیس خواهد شد.

نظری: رئیس‌جمهور جلوی حاشیه‌سازی‌ها در وزارت علوم را بگیرد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی دانشگاه را با میدان سیاست اشتباه گرفته‌اند، گفت: به نظر تنها رئیس جمهور می‌تواند جلوی حاشیه سازی‌ها در وزارت علوم را بگیرد. لذا ما از ریاست محترم جمهور می‌خواهیم جلوی این اقدامات را بگیرند.

دانشجویان به کمپین دانشجویی حمایت از مردم عراق بپیوندند

دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اگرچه برای تجمع حمایتی از مردم عراق مجوز صادر نشد ولی تشکل‌های دانشجویی از دانشجویان می‌خواهند به کمپین دانشجویی حمایت از مردم مظلوم عراق بپیوندند.

مدير كل امور ايثارگران از سمت خود كناره گيري كرد

مشاور رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي و مدير كل امور ايثارگران از سمت خود كناره گيري كرد.

بهرامی: سکوت سازمان ملل در قبال فجایع خونین داعش در عراق

دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: فجایع خونین و قتل عام‌های وحشیانه داعش اگر با محکومیت سازمان ملل و برخورد نیروهای این سازمان مواجه نشود پشیمانی سنگینی در انتظار سازمان ملل نیز خواهد بود و مسئولیت هرگونه اتفاق در منطقه و تنگه هرمز نیز بر عهده سازمان ملل است.

آراسته خبرداد: عدم صدور مجوز تجمع وحدت آفرین تشکل‌های دانشجویی مقابل سفارت عراق

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از لغو برنامه تجمع دانشجویی مقابل سفارت عراق در پی عدم صدور مجوز از سوی مسئولان ذیربط خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار