دو پسر جوان که از اعضای باند سرقت منزل در شمال پایتخت بودند،‌در خانه‌‌ای متروکه شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 5 صبح 27 خرداد ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های تهران بزرگ در خصوص حضور سارقان در ساختمان متروکه‌ای در محدوده قلهک بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری 124 قلهک جهت بررسی صحت و سقم موضوع به موقعیت اعزام و در محل حضور یافتند.
 
در همین حال مرد جوانی به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت،‌چند سارق جوان که روز گذشته از منزل من سرقت کرده بودند، هم اکنون در ساختمان متروکه مجاور ساختمان من حضور دارند.
 
به دنبال اظهارات شاکی ماموران ضمن بررسی صحت و سقم موضوع و اطمینان از صحت گفته‌های مالباخته وارد ساختمان متروکه شدند که دو نفر به نام‌های مهرداد و احسان به محض مشاهده واحد گشت از بالای دیوار متواری شدند که واحد کمکی در محل حضور داشت،‌ اقدام به تعقیب و گریز سارقان نموده و با رعایت قانون به کارگیری سلاح جهت متوقف کردن سارقان اقدام به تیراندازی کرد که در نهایت موفق به دستگیری نامبردگان شد.
 
در بازرسی از محل اختفای سارقان مقادیر قابل توجهی کیت آزمایشگاهی و وسایل صنعتی کشف شد.
 
لازم به ذکر است،‌متهمان از اعضای باند سارقان منزل در شمال پایتخت هستند که پس از دستگیری ضمن تشکیل پرونده جهت تحقیقات تخصصی و کشف سایر جرائمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار