تیم فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس تهران مقام قهرمانی رقابت‌های فوتبال چهار جانبه صدا و سیما را از آن خود كرد .

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از رسانه ملی؛  مسابقه‌های فوتبال چهار جانبه بزرگداشت اعیاد شعبانیه كه به مدت 2 روز و با شركت تیم‌های فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس و استقلال تهران، بانك تجارت و صدا وسیما در زمین چمن جام جم رسانه ملی آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس تهران به پایان رسید .
 
تیم‌های پیشكسوتان پرسپولیس تهران و بانك تجارت در دیدار نهایی این چهارجانبه به مصاف هم رفتند كه در نهایت تیم فوتبال پیشكسوتان پرسپولیس تهران با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شكست داد و  عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود كرد .
 
گل‌های پیشكسوتان پرسپولیس تهران را در این دیدار رضا جباری 2 گل، و اسماعیل هلالی و رضا انتظاری به ثمر رساندند .
 
همچنین در بازی رده بندی این مسابقات تیم فوتبال پیشكسوتان استقلال تهران 3 بر2  از سد تیم فوتبال صدا و سیما عبور كرد و به مقام سوم رسید.
 
در پایان این رقابت چهار جانبه، آقای تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی سازمان صدا وسیما ضمن تبریك اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های تربیت بدنی رسانه ملی در برگزاری این مسابقات گفت: ورزش مستمر و تغذیه سالم موجب نشاط در زندگی و افزایش راندمان كاری همكاران صدا و سیما می‌شود.

 وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با قدردانی از كار ارزشمند بازیكنان ملی پوشش تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیجریه ، برای آنها در دو بازی آینده مقابل آرژانتین و بوسنی‌و هرزه‌گوین آرزوی موفقیت كرد .
 
در پایان این دوره از رقابت‌ها به تیم‌های شركت‌كننده جام ، حكم قهرمانی ، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، بازی ، فوتبال ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار