"فرانک مارشال" تهیه‌کننده فیلم های "بورن" بازگشت "مک دیمون" به قسمت جدید این فیلم را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتز؛ "فرانک مارشال" تهیه کننده مجموعه فیلم‌های "جیسون بورن" اعلام کرد که "مت دیمون" در قسمت بعدی "بورن" حضور خواهد داشت. "مارشال" اضافه کرد کمپانی "یونیورسال" تاریخ اکران فیلم را یکسال عقب انداخته است تا بازگشت "دیمون" به این فیلم قطعی شود.

"مارشال" گفت: در این فیلم بلند شخصیت "ایرون کراس" که در "میراث بورن" روی داستان شخصیت "ایرون کراس" کار می کنند. مدام با "جاستین لی" در تماسم و فیلمنامه هنوز آماده نیست. "بورن" فیلم تابستانی است و اگر مراحل پیش تولید را آغاز نکنیم، تابستان سال بعد به اکران آن نخواهیم رسید. بنابراین عاقلانه است که تاریخ انتشار فیلم را 2016 اعلام کنیم.

پیش از این "مت دیمون" گفته بود شخصیت "جیسون بورن" را بازی نخواهد کرد مگر اینکه "پل گرین کراس" کارگردان آن باشد.

"گرین کراس" "برتری بورن"(2004) و همچنین "اولتیماتوم بورن" (2007) را ساخت اما به خاطر اختلاف نظری که با فیلمنامه‌نویس "تونی گیلروی" داشت از کار روی قسمت‌های بعدی دست کشید.

در "میراث بورن" "لیگروی" جایگزین "گرین کراس" شد و "جرمی رند" را ستاره‌ی فیلم کرد. این قسمت بورن 276 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد که یک شکست مقابل قسمت قبلی خود با بازی "دیمون" که 443 میلیون دلار فروش داشت، به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاره ، فیلم ، بازی ، تابستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار