دو پسر نقابدار که شبانه جوانی 20 ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، برابر اعلام پلیس شهرستان لردگان در خصوص شکایت جوانی به هویت "الف" 20 ساله مبنی بر آزار و اذیت با توجه به اهمیت موضوع سریعا مراتب به دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
 
در همان روز، صحنه مورد بررسی قرار گرفته و شاکی جهت اخذ توضیحات به پلیس دعوت و لباس‌هایش جهت نمونه برداری به تشخیص هویت استان چهار محال بختیاری ارسال شد.
 
پس از اینکه ماموران صحبت‌های شاکی را شنیدند، مشخص شد این کار توسط فردی به نام "خ" صورت گرفته، لذا پس از اخذ دستور قضایی متهم بلافاصله بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت که به بزه ارتکابی خود با همدستی شخصی به هویت "ن" اعتراف کرد.
 
لذا متهم ردیف دوم نیز دستگیر و او نیز به آزار و اذیت "الف" اعتراف کرد و در تشریح جزئیات شب جنایت گفت: ابتدا صورتمان را توسط نقاب پوشانده و سپس شاکی را در روستا های اطراف شهر به دام انداخته و او را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار دادیم.
 
در این راستا منزل متهم مورد بازرسی قرار می گیرد و آلات جرم کشف(چاقو) کشف و در نهایت دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شدند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاضی القضات میلاد رحیمی
۱۶:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۳
لعنت خدا بر شما ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۳
اگر دین ما دین الهی و قانون مملکت ما بر مبنی شرع و قران مقدس می باشد پس چرا وقتی در قانون برای چنین جرایمی پرتاب از کوه انشاء شده است ، مردان قانون و قضات به این امر عمل نمی کنند تا اینگونه بی قانونی و ناامنی هایی در جامعه صورت نگیرد ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۱ تير ۱۳۹۳
تشکر از نیروی ویژه انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۳
میترسند اگر اسمشان اعلام شود آبروی شان میرود !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۴۱ ۰۱ تير ۱۳۹۳
مجرمان چهره شان را هنگام جنایت میپوشانند ، شما هم چهره آنها را میپوشانید پس فرق شما با آنها چیست ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
الهم عجل لولیک الفرج
۱۴:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۳
چرا اسماشون رو اعلام نمیکنید مگه این خدا نشناس ها با مجرم های که در کشورهای غربی هستن فرق میکنند،به نظر من باید اسم و تصاویرشون رو نشون بدین تا دیگه تو جامعه آبروی نداشته باشن،چون با این روش اینا هر غلطی که دلشون بخواد میکنن بعد هم میدونن که نه اسم ونه تصویرشون جای نشون داده میشه به همین خاطر هم یاقی تر میشن،باید طبق قانون اسلام و قرآن چندتا از این افرادی که همچنین گناهان کبیره ای رو انجام میدن و عرش الهی رو میلرزونن اعدام میشه دیگه کسی جرات همچنین غلطهای نمیکرد
آخرین اخبار