معاونت سیاسی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: آمریکا از طرفی طرح‌های مقابله با داعش را دنبال می‌کنند و از سوی دیگر به آنها کمک‌های مالی‌ و اطلاعاتی می‌دهد.

حمزه عزیزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه عربستان با حمایت گروهک بعثی تکفیری در عراق، خواهان تغییر کفه ترازو در منطقه به نفع خود است، اظهارداشت: منافع عربستان گره خورده با منافع استکباری‌ای است که از سوی غربی‌ها در منطقه دنبال می‌شود، لذا این همسویی باعث شده تا گروه‌ تروریستی داعش از سوی این کشور تقویت مالی و نظامی شود.
 
وی با اشاره به اینکه غرب اهداف ضد خاورمیانه خود را در قالب سیاست‌ مزدورانش پنهان می‌کند، اظهارداشت: غرب با همراه کردن عربستان با سیاست‌های خود و با بسط تروریست در منطقه اهداف ضد اسلامی خود را دنبال می‌کند.

معاونت سیاسی سابق بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دشمنان اسلام اهداف خود را در تفرقه بین مسلمانان جستجو دنبال می‌کنند، تصریح کرد: آمریکا از طرفی طرح‌های مقابله با داعش را دنبال می‌کنند و از سوی دیگر به آنها کمک‌های مالی‌ و اطلاعاتی می‌دهد.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: طبق بررسی‌ها و شواهد به دست آمده، دولت عراق بعد از شکست تروریست‌ها در منطقه اسلحه‌هایی را با نام اسرائیل و آمریکا در خاک خود بدست آورده‌ است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، رهبر ، عراق ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار