سایت فدراسیون جهانی فوتبال با تمجید از نمایش خوب دروازه بان آرژانتین در برابر کشورمان و مهار چندین ضربه بازیکنان ایران، نوشت: رومرو پاسخ منتقدان خود را داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، فیفا در گزارشی در خصوص بازی ایران و آرژانتین که با  پیروزی خفیف 1بر0 آرژانتین به پایان رسید، این پیروزی را به عملکرد خوب سرخیو رومرو نسبت داد و نوشت: آرژانتین بیش از هر چیزی این برد را مدیون عملکرد عالی سرخیو رومرو است.
 
رومرو که  با وجود  عملکرد ضعیف خود در  باشگاه موناکو فرانسه و نیمکت نشینی در این تیم به تیم ملی آرژانتین دعوت شد و به همین دلیل با انتقادات فراوانی مواجه بود با درخشش در برابر ایران پاسخ منتقدین فراوانی را که حضور او را در تیم سابیا زیر سوال می‌بردند داد. 

رومرو  بعد از بازی گفت: می‌دانم که در فرانسه خیلی بازی نمی‌کنم اما سعی می‌کنم هرگاه به تیم ملی دعوت می‌شوم همیشه خود را آماده نگه دارم. 
فیفا ضمن تایید این اظهار نظر رومرو می‌نویسد: دست‌های کشیده او باعث شد وقتی که ایرانیان در نیمه دوم تا آستانه گلزنی پیش آمده بودند مسابقه همچنان مساوی باقی بماند. 

 رومرو مهار ضربه سر  رضا قوچان نژاد را سخت ترین کار خود توصیف کرد و گفت شما هرگز نمی دانید در این حالت توپ پس از برخورد به زمین کجا می رود.خ.وشبختانه دست هایم را در مسیر درستی گذاشتم.

رومرو در مورد عملکرد نه چندان خوب آرژانتین گفت: به نظر می‌رسید قرار نیست ما پیروز شویم و ما داشتیم به بازی نیجریه و بوسنی و محاسبات فکر می‌کردیم اما خوشبختانه همه چیز درست از آب درآمد و تماشاگران شادمان به خانه رفتند. 

رومرو در ادامه افزود: ما قصد داریم 30 روز در اینجا بمانیم اما صحبتی از قهرمانی نمی‌کنیم هواداران باید بدانند ما هرچه که داریم خواهیم گذاشت ما حتی در جلسات تمرینی هم کار را ساده نمی‌گیریم هیچ کس نمی‌خواهد تمرینات را از دست بدهد. 

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در پایان به تمجید از عملکرد مسی پرداخت و او را عامل پیروزی تیمش خواند.  او گفت" از این که به پیروزی تیم کمک کردم خوشحالم اما دلیل پیروزی ما مسی بود".


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار