فرماندار شهرستان پردیس گفت: تصفیه آب این شهرستان به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم از ماه گذشته راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته مشکل آلودگی آب در پردیس حادث شد که این مسئله به مسمومیت تعدادی از شهروندان انجامید.

حیدری اضافه کرد: امسال مسئولان در راستای رفع این مشکل اقداماتی را اجرایی کردند، هرچند هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و مراسم افتتاحیه ای نیز برگزار نشده است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به یک ماه از راه اندازی آزمایشی این سامانه خدماتی می گذرد و خوشبختانه مردم پردیس و بومهن از آب شرب جاری در شبکه این تصفیه خانه بهره مند شده اند و افرادی با ذائقه حساس تر می توانند بیش از سایرین این تغییر را احساس کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه آب شرب شهرستان پردیس در شرایط استاندارد و خوبی به سر می برد و دیگر مسائل پیش روی منطقه نیز از سوی مسئولان امر در حال پیگیری است.

حیدری با اشاره به طرح مصلای این شهرستان افزود: تلاش مجموعه اجرایی شهرستان پردیس احداث مصلای این شهر در کوتاهترین زمان ممکن است تا به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: اما تا آن زمان و از این پس نماز جمعه شهرستان در مسجد "الغدیر" پردیس برگزار می شود و باید از متولیان این مسجد برای چنین پذیرایی شایسته ای قدردانی کرد؛ این مسجد در گذشته نیز محل برپایی مراسم و آیین های مذهبی مختلفی بود که هر یک نقشی بارز در ترویج فرهنگ شهادت برخواسته از بطن تعالیم ارزنده ائمه اطهار(ع) دارد.

وی ادامه داد: بی شک برپایی نماز جمعه در مسجد الغدیر پردیس انرژی مضاعفی بر توان گذشته این مجموعه است تا با قوت و قدرت بیشتری برای برپایی مراسم مذهبی و ملی اقدام کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.