نمایشگاه نقاشی یادداشت های رنگین آثار پریسا رحمانی از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افتتاح شد.

پریسا رحمانی در  آیین افتتاح نمایشگاه گفت: این نمایشگاه حاصل تلاشی سه ساله و نخستین نمایشگاه  انفرادی نقاشی من در شهرکرد است  .
وی افزود  :در این نمایشگاه بیش از 35 اثر با تکنیک اکرلیک بر روی بوم و مقوا به نمایش گذاشته  شده است که بیشتر آثار در سبکهای امپرسیونیسم و بخشی با نگاهی انتزاعی به تصویر  کشیده شده اند.‏
رحمانی اظهار داشت: در  بخشی از آثار خود تلاش داشته ام با نگاهی مدرن و نو هویت زن ایرانی اسلامی را به  تصویر بکشم و در دیگر آثار طبیعت را به نمایش گذاشته ام.
وی، هدف از  برگزاری نمایشگاه انفرادی خود در شهرکرد را آشنایی بیشتر مخاطبان نقاشی استان با  آثارش دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه میتواند زمینه پیشرفت را برای هنرمند فراهم  کند و هنرمند بیشتر به مشکلات آثار خود پی ببرد.
رحمانی تصریح کرد: امیدوارم  زمینه های برگزاری نمایشگاه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری فراهم شود و هنرمندان استان بتوانند  آثار خود را در استان و کشور به نمایش بگذارند .
این نمایشگاه تا تاریخ 5 تیر در نگارخانه مهر واقع در خیابان  مولوی جنب کتابخانه مولوی صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان برپاست.
برچسب ها: افتتاح ، نمایشگاه ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.