مردی که با اسلحه شکاری در یک شب دو تن از اهالی یکی از روستاهای شهرستان لردگان را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش در پی نزاع دست جمعی در یکی از روستاهای شهرستان لردگان و چهار محال بختیاری دو تن با اصابت گلوله جان خود را از دست دادند.
 
این درگیری که بر اثر اختلافات قبلی به وقوع پیوسته بود با تیراندازی عامل درگیری رنگ خون گرفت، به طوری که اولین قربانی در حین درگیری مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری ضارب قرار گرفت و به دلیل شدت جراحت فوت کرد.
 
این درگیری در اینجا پایان نیافت چراکه مردم روستا که از صدای تیراندازی متعجب شده بودند به صحنه درگیری نزدیک شدند که ناگهان فرد مسلح به سمت آنان حمله ور و با شلیک تیر قصد به عقب راندن اهالی روستا را داشت که متاسفانه یکی از اهالی روستا نیز مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و جان خود را از دست می دهد.
 
سرانجام پس از حضور پلیس شهرستان لردگان این درگیری پایان یافت و فرد ضارب به همراه 6 تن دیگر دستگیر و جهت بررسی به پایگاه پلیس منتقل می شوند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۳
ضارب را با دو گلوله قصاص کنید تا بقیه عبرت بگیرند فکر کرده کیه؟ و اینجا کجاست ؟ فردا امثال این آقا گروه داعش تشکیل می دهند
آخرین اخبار