رادوسلاو سیکورسکی اتحاد با آمریکا را امری "بی‌ارزش" و "ضرر محض" خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روزنامه گاردین، رادوسلاو سیکورسکی،‌ وزیر امور خارجه لهستان، اتحاد با آمریکا را امری "بی‌ارزش" و "ضرر محض" خواند.


بنابر متن یک فایل صوتی که توسط مجله لهستانی "پراست" منتشر شده است، سیکورسکی حین صحبت با یکی از اعضای پارلمان این کشور، اتحاد با آمریکا را امری "بی‌ارزش" دانسته که برای لهستان هیچ منفعتی به همراه نداشته است.


گفته می‌شود در این مکالمه خصوصی، جاکک روستاوکی وزیر سابق امور دارایی لهستان نیز شرکت داشته است. در این فایل صوتی سیکورسکی خطاب به روستاوکی می‌گوید، "شما هم می‌دانید که اتحاد لهستان با آمریکا هیچ ارزشی ندارد!"


سیکورسکی درادامه این مکالمه می‌گوید، "این ضرر محض است! چرا که توهم امنیت را برای ما ایجاد می‌کند. ما با آلمان و روسیه درگیر می‌شویم و بعد خیال می‌کنیم همه چیز خوب و عالی است. ما فقط به نفع آمریکایی‌ها عمل کرده‌ایم، این بازنده‌ها، پاک‌باخته‌ها!"


گفته می‌شود وب‌سایت مجله پراست تنها متن قسمت بسیار کوتاهی از این مکالمه را منتشر کرده است. سیکورسکی نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر سخنان ارائه شده در این فایل صوتی، اعلام کرده است فعلا نمیتواند نظر خود را در این رابطه بیان کند.





انتهای پیام/
برچسب ها: لهستان ، آمریکا ، سیکورسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار