خطر اختلاف سنی پدر و پسر جدی تر از چیزی است که فکر می‌کنید و اگر می‌خواهید دور دنیا را بگیرید، مدرکتان را بگیرید و بعد بچه دار شوید، بهتر است ابتدا مطلب زیر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، میان سن پدر و بروز اختلالات رفتاری و شناختی در فرزند ارتباط بسیار محکمی وجود دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، بچه‌هایی که در 45 سالگی پدرشان متولد می‌شوند، در مقایسه با نوزادانی که در سن 14 سالگی پدرش متولد شده، 13 برابر بیشتر در معرض ابتلا به اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) و دو برابر بیشتر در معرض خطر اقدام به خود کشی یا مصرف مواد مخدر قرار دارند. افرادی که اولین بچه خود را قبل از 28 سالگی به دنیا می‌آورند، فرزندانشان از هوش و استعداد بیشتری برخوردار است و سلامت بدنی آن‌ها نیز نسبت به بچه‌هایی که پدرشان سن بالایی دارند، بیشتر است.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند، والدین باید برای سن بارداری برنامه ریزی کنند و با به دنیا آوردن بچه هایشان در سنین پایین علاوه بر حفظ سلامت خود، سلامت کودکانشان را نیز تضمین کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پدر ، والدین ، نوزاد ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۷:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۳
الان با این خبری که تیتر کردی میخوای بگی مردم برن ازدواج کنن و بچه دار بشن!!!

خب کدوم مرد هست که نخواهد تشکیل خانواده بده!

شما بچای این خبر به زنان و دختران شوهر کرده توصیه کنید که اولا بچه دار شوند و دوما در زندگی سخت گیری نکنند و سوما شوهران بچاره خود را با ابزارا مهریه و یا حتی دادگاه وادار به طلاق نکنند!

این مورد اخر اخیرا خیلی زیاد شده و شما بجای پرداختن به این موضوع مهم رفتین رو موضوع سطحی که اصلا به اقایان ربط انچنانی نداره بحث میکنید!

ضمنا مرد همیشه مرد هست و اون زنان هستند که سنشون هر چی بالاتر میرود وضعیت فرزندآوری و ازدواجشون وخیم میشود!
Iran (Islamic Republic of)
meysam
۱۰:۵۳ ۰۳ تير ۱۳۹۳
kheili khobe ke ye khanom in nazaro dade :)
nazareshonam vaghean sahihe