کارگاه آموزشی روش شناسی و الزامات تبلیغ با حضور رئیس موسسه تحقیقاتی و آموزشی مساجد در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، حجت‌الاسلام قرائتی با استناد به آیات و روایات به اهمیت و حساسیت کار تبلیغی پرداخت و شرایط یک کار تبلیغی مفید و موثر را شب‌های قدر، مکان تبلیغ و خود شخص مبلغ دانست.

وی افزود: زمان تبلیغ که در اصل کار تبلیغی بسیار اهمیت دارد که یکی از بهترین و کلیدی‌ترین زمان‌های تبلیغ دین که در آستانه آن هم هستیم ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر است و از دیگر زمان‌های تاثیرگذار و کلیدی تبلیغ دین ماه‌های محرم و صفر است.

رئیس موسسه تحقیقاتی و آموزشی مساجد ادامه داد: مکان تبلیغ که از بهترین مکان‌ها برای تبلیغ دین و ابلاغ آیات و احادیث معصومین (ع) به لحاظ معنوی و روحی روانی مساجد هستند و خود شخص مبلغ که باید شرایط و الزامات اساسی برای کار تبلیغی را دارا باشد و روحانیت اصیل جزء بهترین مبلغ دینی محسوب می‌شود چرا که لباس روحانیت خود به تنهایی تبلیغ دین انجام می‌دهد.

  انتهای پیام /ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.