معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: نمایشگاهی با محوریت قران از روز سه شنبه 3 تیر ماه سال جاری تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک قیطریه برپا می شود.

سعید کارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایشگاه  متشکل از 40 غرفه با عناوین، آیینی  غرفه کتاب من، کتاب مذهبی، گفتمان دینی، بلوتوث قرانی، واژه های آسمانی، طب در رمضان، پاسخ به مسائل مذهبی، عفاف حجاب، سبحه و سجاده، صنعت فرهنگی، نذر فرهنگی، صحافی قرانهای فرسوده، واژه های آسمانی، ایستگاه خیریه، فرقه های نوظهور، مد و مدگرایی کودک و رمضان و بازیهای رایانه ای در پارک قیطریه آغاز به کار می کند.

وی بیان کرد: از این تعداد یک غرفه به عنوان غرفه محلات دایر است که هر شب به میزبانی یکی از محلات 26 گانه برنامه های پیش بینی شده را اجرا می کند که در همین راستا مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز یکشنبه 8 تیر ماه 93 همزمان با شروع ماه مبارک رمضان به میزبانی محله فرمانیه در پارک قیطریه برگزار می شود.

وی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه به صورت مشترک با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف، سپاه ناحیه جماران، امور مساجد شمیران و فرهنگسرای ملل است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک خاطر نشان کرد: مطابق با زمان بدنی اعلام شده،  هر شب اسامی برگزیدگان جشنواره شمسه  توسط محله میزبان در نمایشگاه اعلام می شود و به رسم یادبود از نفرات برگزیده قدردانی به عمل می آید.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار