مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: امسال 81 هزار نفر از روستائیان و عشایر استان به عضویت این صندوق در‌آمده و بیمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نظری در جمع مسئولان و مدیران صندوق بیمه روستائیان و عشایر مراغه اظهار کرد: هم‌اکنون در آذربایجان‌شرقی 127 هزار و 400 نفر عضو این صندوق هستند که این تعداد تا پایان سال به 208 هزار و 400 نفر افزایش می‌یابد.

وی تعداد مستمری‌بگیران صندوق بیمه روستائیان و عشایر در استان را 2 هزار و 670 خانواده اعلام کرد و افزود: تا پایان برنامه چهارم توسعه تعداد جمعیت بیمه شده در روستاهای استان به 270 هزار نفر می‌رسد.

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی تعداد بیمه‌شدگان در مراغه را 8 هزار و 400 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد 44 درصد افراد واجد شرایط برای عضویت در این صندوق است.

نظری از روستائیان مراغه خواست با عضویت در این صندوق آتیه خود و خانواده را تضمین و در آینده از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این جلسه از اعلام آمادگی همه دستگاه‌های برای عضویت خانواده های روستائی مراغه در این صندوق خبر داد.

محمودی افزود: در این شهرستان 241 خانواده از خدمات مستمری صندوق بیمه روستائیان و عشایر بهره‌مند هستند.
 
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: عشایر ، عضویت ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.