سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راهکار غلبه بر مشکل بیکاری پرداخت وام و مقروض کردن جوانانمان نیست بلکه بهتر است به شکل منطقی بنگاه‌‌ها و کارگاه‌های اقتصادی به راه اندازیم تا جوانان ما در این حوزه مشغول به کار شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی دایی دیروز در بازدید از کمپ ترک اعتیاد اردبیل اظهار داشت: کشور ما امروز با آسیب جدی مصرف مواد مخدر از سوی اقشار مختلف به ویژه جوانان روبه‌روست که در قدم اول باید خود خانواده‌ها و جوانان به تبعات این معضل اجتماعی آگاه باشند و در ترک آن مصمم و با اراده عمل کنند.

وی گفت: هیچ مطلوب نیست که ما تلاش کنیم تا یک جوان اعتیادش را ترک کند اما دوباره به این چرخه باز گردد چرا که مبارزه باید منطقی و با رویکرد عقلانی باشد تا امکان بازگشت مجدد به چرخه اعتیاد فراهم نیاید.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: ‌به نظر من ما امروز بزرگترین معضل و مشکلمان در اردبیل بیکاری است که به مانند بسیاری از مناطق کشور جوانانمان از آن رنج می‌برند و بهتر است با جذب سرمایه‌گذاری‌ها که استاندار اردبیل به آن اهتمام جدی دارد، بتوانیم فرصت‌های اشتغال کارآمد را فراهم بیاوریم.

دایی در ادامه افزود: اگر برای جوان ما اشتغال ایجاد شود نه تنها به سمت اعتیاد نمی‌رود بلکه از آن گریزان می‌شود و در قدم بعدی خانواده‌ها و مسئولان نیز نباید جوانان موفق در ترک اعتیاد را تنها بگذارند و نسبت به آنها بی‌توجه باشند.

اسطوره فوتبال ایران و آسیا بیان کرد: بنده یقین دارم که بیکاری و سکون جوانان در یک جا آنها را راغب به اعتیاد و تفریحات ناسالم می‌کند در حالی که اگر در ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی خودمان را با کمترین نرخ به روی جوانان باز کنیم آسیب‌ها در این حوزه به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، مشکل ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.