اجرای طرح نظارت و پایش در ماه رمضان و در دست بودن 90 درصد شبکه توزیع در دست اصناف از مهمترین رویداد های حوزه اصناف در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،اجرای طرح نظارت و پایش در ماه رمضان و در دست بودن 90 درصد شبکه توزیع در دست اصناف از مهمترین رویداد های حوزه اصناف در هفته گذشته است.

بازرسی و نظارت استان تهران به اتاق "اصناف" سپرده شد
رییس اتاق تهران گفت: بخش بازرسی و نظارت استان تهران و انتظار آن از دولت به اتاق اصناف تهران سپرده شد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کیفیت خدمات رسانی در کشور ضعیف است و ما در این بخش مشکل داریم و بهتر است آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های خدمت رسانی در این بخش فعال شود.

رییس سازمان صنعت و معدن تجارت استان تهران از طرح پایش و نظارت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این ایام بازرسان ما بر بازار نظارت می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که اخلالی در شرایط آرام بازار ایجاد نشود و کمبودی در بازار نباشد.

رونق "صنعت و تجارت" با اصلاح عملیات بازپروری هلدینگ‌های بزرگ
رئیس مجمع واردات گفت: در بسیاری از کشورها رونق هلدینگ‌های صنعتی و تجاری موتور محرکه اقتصاد محسوب می‌شود و دولت‌ها تلاش می‌کنند با هدایت سرمایه‌های اندوخته شده در نظام بانکی به سمت هلدینگ‌ها از مزایای رقابتی آن برای تصاحب سهم بیشتر از تجارت جهانی استفاده کنند.

پنجمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی MIAMEX 2014 افتتاح شد
پنجمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی MIAMEX 2014 به مدت 5روز از تاریخ دوشنبه 2 الی جمعه 6 تیرماه سال جاری از ساعت 10 صبح تا 8 شب در سالن نمایشگاهی بازار موبایل ایران(خیابان حافظ، پائین تر از پل حافظ) دایر است.

افتتاح اولین برج تست آسانسور در ایران
اولین برج تست آسانسور در ایران ظهر امروز با حضور رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان تهران و رئیس سازمان استاندارد استان تهران افتتاح شد.

بیش از 90 درصد شبکه توزیع در دست "اصناف" است
رییس اتاق اصناف ایران گفت: بیش از 90 درصد شبکه توزیع در دست اصناف است و سهم معدن و کشاورزی از تولید ناخالص ملی نصف سهم این مجموعه است.

معاون اول رییس جمهور گفت: در طول یک سال و نیم 89 تا 90 بیش از 20 میلیارد دلار پول کشور به عنوان مداخله در بازار ارز داده شده است.

هیچ "مصوبه‌"ای را برای تثبیت "قیمت" در دولت نداریم/ "قوه مجریه" دارای سیستم نظارتی است
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ مصوبه‌ای برای تثبیت قیمت در دولت نداریم گفت: امر تثبیت قیمت با روحیه دولت سازگار نیست.


تغییرات مکرر در قانون بی‌ثباتی ایجاد می‌کند/ لزوم ایجاد زنجیره‌های تولیدی در کشور به دست "اصناف"
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به واگذاری توزیع در بازار به اصناف گفت: هدف ما این است تا جایی که ممکن است بازار به دست اصناف اداره شود و دولت فقط پشتیبان باشد و اگر کمبودی در بازار احساس شد با کمک بخش خصوصی و حمایت دولت مشکل حل شود.


سهم 17 درصدی اصناف از "تولید ناخالص کشور"/ اصناف از حمایت‌های مالی مناسب برخوردار نیستند
رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اصناف با بیش از 6 میلیون اشتغال و سهم 13 درصدی از تولید ناخالص و همچنین دارا بودن سهم عمده توزیع در کشور مشغول به کار هستند و سهم عمده‌ای را از اشتغال را تشکیل می‌دهند.


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز بزرگترین مشکل در بخش بازرگانی داخلی مشکل رکود است و اگر هزینه بالا می‌رود ناشی از افزایش قیمت تمام شده است.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار