مجتمع قضائی شهید موسی نوری با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و خانواده شهید موسی نوری افتتاح شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، همزمان با هفته قوه قضاییه مجتمع قضائی شهید "موسی نوری" دادستان فقید زابل افتتاح شد.

این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و خانواده شهید موسی نوری انجام گرفت.

رئیس کل دادگستری استان در حاشیه مراسم افتتاحیه این مجتمع گفت: مجتمع قضائی شهید نوری با زیربنای 6400 متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر 65 میلیارد ریال احداث شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید موسی نوری این مجتمع به نام ایشان نامگذاری و با حضور خانواده این شهید افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح این مجتع، پروژه مجتمع قضائی سراوان با زیربنای 1550 متر مربع نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حمیدی ادامه داد: با افتتاح این دو پروژه 8000 متر مربع به فضاهای اداری استان افزوده گردیدو هزینه‌ای بالغ بر 75 میلیارد ریال در بر داشت.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان همچنین به افتتاح سه مجتمع شورای حل اختلاف در شهرهای خاش، سراوان و ایرانشهر اشاره کرد که هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال را در بر داشته است.

گفتنی است؛ ساعت 7:45 دقیقه 15 آبان ماه سال گذشته، "موسی نوری" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه راننده‌اش "مهدی مرعی" عازم محل کارشان بودند که از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی واقع و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/                     
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۲۳:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۶
چند میلیارد خرج کردیم حساب های زیادی از کارگران بدبخت بعد از گذشت چند سال مونده یکی از طلبکاران هم خودمم
آخرین اخبار