ارومیه/

عراق در سایه اتحاد ملت بر تروریسم غلبه می‌کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت عراق در صورت داشتن اتحاد کامل، می‌توانند بر تروریسم غلبه کند.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ملت عراق در صورت حفظ اتحاد و خودداری از تفرقه می‌توانند بر دشمنان خود و تروریست‌های جنایتکار غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه اقوام و پیروان ادیان باید یکدل و یکپارچه شده و زیر یک پرچم برای بیرون راندن تروریست کنار یکدیگر حرکت کنند، افزود: در حمایت از مردم مظلوم این کشور باید ملل مسلمان هم‌صدا شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در صورت فرمان ولی امر مسلمین برای حمایت از مردم عراق برمی‌خیزند.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس به همت جوانان، دست‌نشانده‌های دشمنان در منطقه از خاک کشور بیرون رانده شدند، اضافه کرد: با وجودی که همه دنیا مقابل کشورمان ایستاده بودند، حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت.

وی با اظهار به اینکه در سی و پنج سال گذشته گروهک‌های تروریستی زیادی از جمله پژاک، پ.ک.ک و... متولد شده سپس در مرزها به تحرکاتی دست زده‌اند، اضافه کرد: ولی همیشه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به عقب رانده شده و توطئه‌های شوم سران آنها و عوامل پشت پرده خنثی شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه موضوعی برای نگرانی وجود ندارد، ادامه داد: در صورتی که کوچک‌ترین تعرض و تهدید علیه ایران اسلامی صورت گیرد، با همه توان و با اقتدار کامل پاسخ دندان‌شکن داده می‌شود.

قاضی‌پور ایران اسلامی را یکی از قدرت‌مندترین کشورهای نه‌تنها منطقه بلکه دنیا دانست و اضافه کرد: از نظر صنایع دفاعی و سربازان جان بر کف، ایران به معنای واقعی کلمه غنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری، وضعیت نامناسب دریاچه ارومیه، مهار تورم و به طور کلی رفع مشکلات معیشتی مردم را خواستار شد و گفت: مسائل سیاسی نباید بر امور اقتصادی سایه انداخته و مانعی برای رفع مشکلات شود.

عضو فراکسیون کارگران مجلس شورای اسلامی بر ضرورت داشتن توجه ویژه به جامعه کارگری تاکید کرد و گفت: جامعه کارگری در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی کشور نقش کلیدی دارند، بنابراین معیشت آنها باید به طور جدی توجه قرار گیرد/س.

برچسب ها: اتحاد ، ارومیه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.