دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی گفت: تاکنون زمان دقیقی برای برگزاری کنگره و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درخصوص دیدار با شخصیت‌های سیاسی از سوی شورای عالی حزب مشخص نشده است.

"علی‌اصغر احمدی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین جزئیات کنگره حزب همبستگی ایران اسلامی اظهار داشت: بنا به تصمیمات اخذ شده از سوی شورای‌ عالی حزب، بعد از ماه مبارک رمضان اقدامات لازم را برای برپایی کنگره سراسری حزب انجام خواهیم داد.

دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی گفت: تاکنون زمان دقیق برای برگزاری کنگره و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی شورای عالی حزب مشخص نشده است.

وی به دیدار حزب متبوعش با "آیت‌الله هاشمی"، "خاتمی" و "سید حسن خمینی" اشاره و تصریح کرد: نهایی شدن چنین دیدارهایی به نظر شورای عالی حزب بر می‌گردد که تاکنون جزئیات بیشتری در اینباره قطعی نشده است.

احمدی به محتوای دیدارهای برنامه‌ریزی شده با شخصیت‌های مذکور از سوی حزب متبوعش اشاره و بیان داشت: گرایش عمومی شورای عالی اگرچه در این دیدارها سیاسی است اما قطعا عناوین مطرح شده، در چارجوب نظام و کمک حزب همبستگی ایران اسلامی در رفع مشکلات و دغدغه‌های کنونی کشور است.

وی درباره برگزاری ضیافت افطاری حزب همبستگی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون تصمیم جدیدی برای برگزاری مراسم ضیافت افطاری از سوی حزب اخذ نشده است.

لازم به ذکر است که حزب همبستگی ایران اسلامی در بعد از ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری جلسه استانی به منظور انتخاب اعضای شورای عالی و آماده‌سازی برای برگزاری کنگره می‌کند که بعد از همایش حزب در خرداد ماه سال جاری، مقدمات لازم برای آن آغاز شده است.

گفتنی است در کنگره مذکور تشکیلات حزب همبستگی در استان‌ها بازسازی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار