"نیل پرویس" و "رابرت وید" نویسندگان بیست و چهارمین قسمت "جیمز باند" معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روایتی؛ نیل پرویس و رابرت وید نویسندگان پنج قسمت آخر جیمز باند، بیست و چهارمین فیلم نامه‌ی جیمز باند را خواهند نوشت.

این نویسندگان بریتانیایی برای بازنویسی فیلم نامه‌ی جان لوگان استخدام شده‌اند. این سه فیلم نامه نویس برای نوشتن اسکای فال با یکدیگر همکاری کردند اما باند 24 را فقط لوگان نوشته است.

جولای گذشته گسام هندز کارگردان بیست و چهارمین قسمت جیمز باند معرفی شد و قرار شد "دنیل کریگ" در نقش جاسوس بریتانیایی معروف بازی کند. کمپانی‌های سازنده‌ی فیلم MGM و سونی اعلام کردند که درگیر تعیین روز اکران فیلم هستند و این فیلم در انگلستان بیست و سوم اکتبر 2015 و در آمریکا ششم نوامبر 2015 اکران خواهد شد.

"اسکای فال" با فروش معادل یک میلیارد دلار در سراسر جهان، موفق ترین فیلم این مجموعه است. همچنین "اسکای فال" جایزه بهترین موسیقی را از آکادمی اسکار برای "آدل" به ارمغان آورد.

خبرها حاکی از آن است که فیلمبرداری جیمز 24 دسامبر کلید بخورد.

"پرویس" و "وید" از سال 1999 با فیلم "دنیا کافی نیست" فیلمنامه نویسی برای مجموعه فیلم های باندرا آغاز کردند و بعد از آن "روزی دیگر بمیر" ، "کازنیو رویال "، "ذره ای آرامش" و "اسکای فال" را فیلمنامه نویسی کردند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار