کارشناس فوتبال گفت: اصلی‌ترین رقیب برزیل در جام بیستم تیم اروگوئه خواهد بود و از طریق آن می‌توان برزیل را محک کرد.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی از بازی تیم ملی برزیل و شیلی گفت: دیدار برزیل و شیلی از آنجایی که تیم شیلی جزء معدود تیم‌هایی است که می‌تواند برای برزیل دردسر ایجاد کند و اصلی‌ترین رقیب برزیل است بسیار جذاب بوده و می تواند جدی‌ترین محک برای تیم برزیل باشد.
 
وی همچنین در ادامه افزود: شیلی سرعت بالایی در بازی دارد و خیلی راحت می‌تواند به دفاع حریف، حمله کند بنابراین برزیلی‌ها باید با آمادگی کامل به مصاف تیم شیلی بروند.

افاضلی در ادامه درباره بازی اروگوئه و کلمبیا نیز افزود سطح بازی این دو تیم خیلی به هم نزدیک است ولی تیم اروگوئه بدون سوارز نقطه ضعف بزرگی دارد چرا که سوارز بازیکنی بود که در بازی‌های گذشته توانست یک تنه تیم‌اش را به پیروزی برساند و موجب صعود تیم شیلی به مرحله بعد شود.

وی همچنین در پایان درباره اینکه تیم‌های مطرح در مرحله یک هشتم حضور ندارند تصریح کرد: در یک تورنمنت جهانی تیم‌هایی که شرایط بهتری در بازی دارند صعود می‌کنند و همیشه نمی‌توان تیم‌های موفق دوره‌های قبل را مدنظر قرار داد همان‌طور که تا به اینجا در این جام جهانی بیستم دیدیم تیم‌های جدید جذابیت بیشتری دارند و با جوانگرایی و استفاده از مهره‌های تازه نفس توانسته‌اند تیم‌های طرح را مغلوب کرده و باعث شگفتی در جام شوند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سوارز ، اروگوئه ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار