با وجود انتقادات فراوان از شدت حکم محرومیت لوئیس سوارس ، مقامات فیفا از حکم کمیته انضباطی خود دفاع کردند و از سوارس خواستند خود را معالجه کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه به دلیل گاز گرفتن جورجو کیه لینی بازیکن ایتالیا از سوی کمیته انضباطی فیفا با 4 ماه محرومیت از کلیه فعالییت های فوتبالی روبرو شد.
سپ بلاتر روز گذشته از پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران در این خصوص امتناع کرد اما ژروم والک دبیر کل فیفا از این حکم دفاع کرد و به سوارس توصیه کرد به دنبال مداوای خود باشد.
والک به خبرنگاران گفت:" ییک پیام برای سوارس؟ من فکر می کنم او باید راهی برای دست کشیدن از این رفتار پیدا کند.من فکر می کنم او باید برای مداوا اقدام کند زیرا این کار قطعا غلط است.
" این اولین بار او نبود.اگر اولین بار بود می گفتیم اتفاق است.اگر بیشتر از یک بار بشود دیگر اتفاق نیست به همین دلیل است که محرومیت ها الزامی می شود."
والک در پاسخ به انتقاد کیه لینی از طولانی بودن دوره محرومیت سوارس نیز گفت:" شما همیشه کسانی را پیدا می کنید که می گویند تنبیه ها شدید هستند.
" این تصمیم توسط کمیته انضباطی و بر اساس آنچه که دیده اند اتخاذ شده است.میلیون ها نفر این صحنه را دیدیند و این چیزی نیست که ما بخواهیم کودکانی که در سراسر جهان فوتبال بازی می کنند ،ببینند.هر جایی که فوتبال بازی می کنید و هر کاری که در زندگی می کنید این اتفاق نباید بیفتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار