دو جوان که در پوشش ماموران شهرداری از کسبه و تولید کنندگان اخاذی می کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 18 و 30 روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر غصب عنوان در خیابان شمشیری ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
با حضور ماموران در محل مسئول یک واحد صنفی که در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشت به ماموران مراجعه و خود را یعقوب معرفی کرد و بیان داشت: روز شنبه دو نفر که خود را مامور شهرداری اعلام نمودند، وارد کارآگاه بنده شده و به دلیل نداشتن مجوز و فعالیت غیر قانونی درخواست مبلغ یک میلیون تومان کردند.
 
وی افزود: آنان تهدید کردند که اگر مبلغ مورد نظر را تا چند روز آینده تهیه نکنم، کارآگاه پلمپ خواهد شد. من در ابتدا قبول کردم ولی پس از رفتن به شهرداری محل و پرس و جو، متوجه شدم این دو تن اصلا مامور شهرداری نیستند.
 
یعقوب ادامه داد: از آنجایی که قرار بود، آن دونفر امروز برای گرفتن مبلغ مورد نظر به کارآگاه من بیایند، با 110 تماس گرفتم، تا این دو مامور قلابی شهرداری را دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه شان برساند.
 
سرهنگ محمد امین ارباب پور رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران پس از کمین در محل و دستگیری دو مامور قلابی شهرداری، آنان را به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده و ثبت اعتراف آنان به اخاذی از کسبه و تولید کنندگان در پوشش مامور شهرداری به دادسرا فرستاده شدند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار