مرسدس قوی‌ترین تیم فصل ۲۰۱۴ در تازه‌ترین پوستر تبلیغاتی خود رسماً از شعار تبلیغاتی تیم ردبول‌ریسینگ قهرمان چهار سال اخیر رقابت‌های فرمول‌یک استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مرسدس که در 8 رقابت ابتدایی فصل، هفت‌ رقابت با پیروزی تمام کرده و 6 تای آنها را هم به صورت اول و دوم در سکوی قهرمانی جشن گرفته، بعد از پیروزی در پیست ردبول‌رینگ گفته بود باید به جای تندیس گاو خشمگین، سازه ستاره نقره‌ای مرسدس را در این پیست بنا کرد.

مرسدس به همین مقدار بسنده نکرد، آنها که در گرندپری اتریش رزرو هتل خود را به دلیل مالکیت هتل توسط ردبول کنسل کرده بودند، در تازه‌ترین پوستر تبلیغاتی خود از شعار تیم ردبول‌یسینگ استفاده کردند. در این پوستر نوشته شده: «پیکان‌ نقره‌ای به شما بال می‌دهد!»

اوضاع نه چندان خوشایند در میان هر 2 تیم باعث شده رابطه مدیران مرسدس و ردبول هم در این روزها خوب نباشد. توتو ولف در تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان کرد که با هلموت مارکو حرف نمی‌زند.

ولف گفت: خیر، هیچ صحبتی با هم نداریم. به دلیل کاری که در تیم‌ها داریم، هیچ وقت با هم حرف نزدیم و این شانس را پیدا نکردیم.

وی افزود: اینکه بگویم از او متنفرم خیلی احساسی است. در پیست‌ها و مسابقات رقیب هم هستیم و کار ما این است. مهم این است که بتوانیم در مسابقات باز هم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار