جمشید سامورایی که حدود 20 روز بود از زندان آزاد شده بود، با شکایت میوه فروشان دوباره به زندان بازگشت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 23، 4 خرداد ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت های 110 تهران بزرگ مبنی بر وقوع درگیری اراذل و اوباش در میدان زاهدی بلافاصله ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در محل حاضر و در بررسی های پلیسی دریافتند، فردی به هویت "جمشید" معروف به "سامورایی" که از اراذل و اوباش سطح یک تهران می باشد و اخیرا نیز از زندان آزاد شده به علت نامعلومی با میوه‌فروشان محل درگیر شد و با خودرو خود تمامی میوه های میوه فروشان را از بین برده و از محل متواری شده است.
 
به دنبال این موضوع و شکایت تعدادی از میوه فروشان محل، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تلاش ماموران کلانتری جهت دستگیری متهم این پرونده آغاز شد.
 
در ادامه ماموران با بهرگیری از منابع اطلاعاتی دریافتند "جمشید سامورایی" به همراه دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار به منزلی در میدان زاهدی گریخته است.
 
عوامل کلانتری بلافاصله موضوع را با دادستان منطقه 18 تهران در میان گذاشتند و دستور بازداشت متهمان را دریافت کردند.
 
سپس واحدهای گشت ، عوامل تجسس و اطلاعات کلانتری طرح مهار و کنترل را به اجرا در آورده و جهت دستگیری متهمان وارد منزل شده و موفق شدند "جمشید" را به همراه دو تن از دوستانش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 3 گرم حشیش و 1 گرم شیشه کشف کنند.
 
سرهنگ علی کبودند رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری به همراه پرونده تشکیل شده جهت تحقیقات بیشتر و تخصصی تر در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ قرار گرفتند و سرانجام به زندان بازگشتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۵۳ ۰۵ دی ۱۳۹۸
سلام
تورا بخدا اینارو گرفتید ببرید اردوگاههای کار اجباری در سخت‌ترین و غیر قابل دسترسترین مکان‌ها.
اینقدر ازشون کار بکشید تا از بین بروند
. ولی. آزادشو ن نکنید به هیچ وجه.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۳:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۳
اخرش نفهمیدم چرااین لکه های ننگ
جامعه اعدام نمیشن
آخرین اخبار