حفظ موضوعی قرآن کریم در برنامه "نشانی"

برنامه "نشانی" به تهیه‌کنندگی محسن رنگینی در قالب برنامه "شب‌های قرآنی" با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم از امشب به روی آنتن می‌رود.

محسن رنگینی تهیه‌کننده برنامه "نشانی" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه مسابقه‌ای "نشانی" به صورت زنده با حضور مردم و محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) به روی آنتن می‌رود.
 
وی اظهار داشت: هدف از ساخت این برنامه تشویق و ترغیب مخاطبان به حفظ موضوعی قرآن بوده که شرکت کنندگان آیه‌های مرتبط و مصداق‌های موضوعی قرآنی را به سمع نظر بینندگان خواهد رساند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه با شماره 30001448 به برنامه پیامک بزنند.
 
وی بیان کرد: این برنامه با اجرای احمد شفازاده و کتایون درویشی ساعت 21:30 از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.
 
رنگینی افزود: برنامه‌های "شبهای قرآنی" از ساعت 19 الی 1 بامداد در مصلی امام خمینی به روی آنتن می‌رود که "نشانی" یکی از برنامه‌هایی است که در قالب برنامه‌های "شب‌های قرآنی" به روی آنتن می‌رود.
 
وی در ادامه یادآور شد: از برنامه‌های "شب‌های قرآنی" که از امشب 8 تیر روی آنتن شبکه قرآن می‌رود، می‌توان به ترتیل خوانی قرآن کریم ساعت 19 تلاوت مجلسی از قاریان ایرانی و مصری ساعت 20 تا اذان، مسابقه "نشانی" ساعت 21:30 الی 22:30 سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان ساعت 23 و مناجات خوانی حاج مرتضی طاهری ساعت 23:45 نیز اشاره نمود.
 
گفتنی است، برنامه "نشانی" هر روز به جز پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رود.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار