مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اراده طرف مقابل بر تعامل باشد نتیجه مذاکرات امیدوارکننده‌ خواهد بود/ بازگشت به پایتخت در طول مذاکرات منوط به شرایط گفتگوهاست ، کاهش 7.5 درصدی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر/ راه اندازی سجلّ قضایی طی سال آینده/ دیجیتال شدن امضای قضات ، گنجاندن خرما در "سبد کالا" به نفع کشاورزان است و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اراده طرف مقابل بر تعامل باشد نتیجه مذاکرات امیدوارکننده‌ خواهد بود/ بازگشت به پایتخت در طول مذاکرات منوط به شرایط گفتگوهاست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/8/2381819_907.jpg

 عضو تیم هسته‌ای کشورمان گفت: اگر اراده طرف مقابل بر تعامل باشد قطعا نتیجه مذاکرات امیدوارکننده‌تر خواهد بود بنابراین نمی‌شود پیش‌بینی کرد و باید تا زمان مذاکرات صبر کنیم.

کاهش 7.5 درصدی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر/ راه اندازی سجلّ قضایی طی سال آینده/ دیجیتال شدن امضای قضات
معاون قوه قضاییه تصریح کرد: با عملکرد مثبتی که دادگاه‌های تجدیدنظر داشته حدود 7.5 درصد مانده پرونده‌ها در این دادگاه‌ها کاهش پیدا کرده است.

مدیرمسئول اسبق روزنامه ایران مجرم شناخته نشد

 سخنگوی هیات منصفه دائگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول اسبق روزنامه ایران به اتفاق آراء مجرم شناخته نشد.

مشکل بدحجابی با تلاش دولت حل می‌شود

 فرمانده قرارگاه جنگ نرم با اشاره به اینکه عدم رعایت حجاب اسلامی قبل از هر چیز نوعی ناهنجاری اجتماعی و قانون‌شکنی است، گفت: مشکل بدحجابی با دخالت دولت برطرف می‌شود.

چرا ستاد ملی «زن و خانواده» تشکیل نمی‌شود؟
 معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره علت برگزارنشدن جلسه این ستاد گفت: به دستور جلسه خاصی که نیازمند حضور رئیس‌جمهور باشد، نرسیده‌ایم البته تا پایان سال این جلسه برپا می‌شود.

تلاش بنیاد امید ایرانیان به منظور بررسی چالش‌ها و موانع پیش‌روی سازمان‌های مردم نهاد
 رئیس بنیاد امید ایرانیانبا اشاره به تلاش‎های بنیاد در برگزاری نشست‌های موثر در راستای تقویت کار نهادهای غیر دولتی در ایران گفت: از سال گذشته تلاش شده در سلسله نشست‎هایی با کارگروه‌های مختلف فعالان مدنی به بررسی چالش‌ها و موانع پیش روی سازمان‌های مردم نهاد بپردازیم.

گنجاندن خرما در "سبد کالا" به نفع کشاورزان است

 نماینده شهرستان بم با استقبال از گنجاندن خرما در سبد کالا گفت: این اقدام به نفع کشاورزان خواهد بود.

بیست و ششمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور
 بیست و ششمین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شنبه ۱۴ تیرماه مصادف با هفتمین روز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

ابتلای آیت‌الله مهدوی کنی به عفونت ریوی

سخنگوی تیم معالج آیت‌الله مهدوی کنی گفت: وضعیت عمومی رئیس مجلس خبرگان قابل قبول است اما عفونت ریوی نیز جدیدا به وضعیت بالینی ایشان اضافه شده و این خطر بسیار بزرگی است که بیماران بستری در بخش ICU را تهدید می‌کند.

تیر ماه، فرصتی برای بازخوانی فتنه است/ برخی در حال تحریف صورت مسئله فتنه هستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تیر ماه، ماه بازخوانی فتنه است، فتنه منافقین و فتنه لیبرال‌ها و اگر فتنه را در سال 78 خوب تحلیل می‌کردیم در سال 88 از همین سوراخ گزیده نمی‌شدیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار