عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در سخنانی اعلام کرد هواپیماهای سوخو ظرف 24 ساعت اینده ماموریت خود را در عراق آغاز می‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،"عباس البیاتی" روز یکشنبه در مصاحبه با پایگاه خبری السومریه نیوز فاش کرد: هواپیماهای سوخوی 25 ظرف 24 ساعت آینده ماموریت خود را در عراق آغاز می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر توان خلبانان و مهندسین پروازی عراقی برای راندن جنگنده‌های میغ و سوخوی روسیه، گفت: هواپیماهای سوخوی 25 که اخیرا قراردادی بین عراق و روسیه بر سر آنها به امضا رسید، ظرف 24 ساعت آینده مواضع و تجمعات داعش در موصل و اطراف استان صلاح الدین را بمباران کرده و پوشش هوایی لازم را برای پیشرفت نیروهای امنیتی در دو منطقه مذکور فراهم می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با بیان اینکه این هواپیماها توان نیروهای مسلح برای مقابله و نابودی تروریسم را ارتقا خواهد داد، افزود: شماری از هواپیماهای سوخو وارد عراق شده و ما در انتظار ورود شمار دیگری از این هواپیماها هستیم که در راه بغداد قرار دارند.

"عباس البیاتی" در پایان اظهار داشت: هواپیماهای سوخو مدت زمان آزادسازی مناطق اشغال شده را کمتر کرده و تحرکات دشمن را در مناطق بیابانی و گذرگاه‌ها فلج می‌کند و همچنین امدادرسانی به داعش در استان صلاح الدین و موصل را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار