فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا شرق تهران از دستگيري فالگير دعا نويس كه با تردستي و دريافت مبالغ کلان اقدام به رمالي و اغفال زنان و دختران مي كرد،توسط پليس آگاهي خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "سلمان آدينه وند" در بيان جزئيات اين خبر گفت : در پي كسب خبري مبني بر رمالي و دعانويسي، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
 
وي افزود: با انجام تحقيقات گسترده و اقدامات پليسي ويژه سرانجام مشخص شد يکي از اتباع غيرمجاز بيگانه با سوء استفاده از مشکلات مردم با اخذ مبالغ هنگفت و انجام چند حرکت نمايشي تردستي مراجعه کنندگان خود را اغفال و اقدام به سحر و جادو ودعانويسي و رمالي مي کند.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: تيم رسيدگي كننده پرونده با جمع آوري مستندات لازم در اين خصوص وارد عمل شدند و در عمليات ضربتي اين فرد را هنگام رمالي در حالي که تعداد زيادي از مردم ناآگاه براي رفع مشکلات خود به او مراجعه کرده بودند ؛دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.
 
سرهنگ آدينه وند با بيان اينكه در بازرسي از منزل متهم تعداد زيادي کتاب و ادوات رمالي و خرافي كشف شد در خصوص شيوه و شگرد فرد دستگير شده گفت: متهم در مقابل مراجعان خود و براي جلب توجه آنان ابتدا چندين تردستي انجام مي داده و بعد از جلب نظر آنان اقدام به اخاذي و گرفتن مبالغ کلان براي نوشتن دعاهاي مخصوص براي رفع مشکلات شهروندان مي کرده است.
 
فرمانده انتظامي شهرستان پيشوا در خاتمه با بيان اينکه فرد دستگير شده علاوه بر رمالي و تردستي اقدام به اغفال زنان و دختران نا آگاه نيز مي کرده به شهرونداني كه به اميد حل مشكلات زندگي خود به افراد رمال و دعانويس مراجعه مي كنند گفت: متاسفانه با وجود اعلام هشدارها و توصيه هاي فراوان در اين خصوص باز شاهد مراجعه برخي از شهروندان به اين گونه افراد هستيم كه نه تنها مشكلاتشان حل نشده بلكه تاوان سخت و شومي را پرداخت كرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع د
۱۹:۳۶ ۱۰ تير ۱۳۹۳
پلیس در هر نقطه ای از شهر که اینها را رویت کنند دستگیر کنند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۲۸ ۱۰ تير ۱۳۹۳
اگر تنها یک نفر مجازات میشد ..............
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۳۹ ۱۰ تير ۱۳۹۳
حالا این افراد که همیشه هستند..
موندم با این همه اطلاع رسانی ما چرا گول میخوریم؟؟...
آخرین اخبار