معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر تفکیک آب شرب از دیگر آبهای مصرفی به منظور جلوگیری از مواجه شدن با بحران آب استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در جلسه کارگروه تخصصی  امنيت غذايی با اشاره به اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت در استان زنجان گفت: اين طرح به صورت شبانه روزی در تمام استان انجام می گيرد و بر اين اساس، آمار مراجعين به بيمارستان ها 15 درصد افزايش يافته است.

شهبازی افزود : بازديدهای دوره ای مسولان استانی از چگونگی و نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت در مناطق مختلف اين استان به ويژه در شهرهای محروم خرسندی بيماران و مردم را به همراه داشته است.

وی با اشاره بر لزوم تفکيک آب آشاميدنی و مصرفی ادامه داد : این کار از هدررفت آب جلوگيری می کند.

معاون استاندار تصریح کرد : هم اکنون زنگ بحران آب در بسياری از استان های کشور به صدا در آمده و اين استان نيز با خطر جدی کمبود آب مواجه است .

شهبازی با اشاره به اینکه در واقعی کردن شاخص های آب آشاميدنی شهری و روستايی با همکاری دستگاه ها و سازمان های ذيربط بکوشيم اضافه کرد : باید فرهنگ صرفه جويی در مصرف آب را چه به صورت کمی و چه به صورت کيفی پيگير باشيم .

وی خاطر نشان کرد :مردم در بحث امنیت و سلامت نسبت به مسئولین انتظاراتی دارند و مسئولان باید برای به حد مطلوب رسیدن این دو موضوع همه تلاش خود را به کارگیرند.

برچسب ها: نفکیک ، آب ، آشامیدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.