تیم ملی والیبال کشورمان برای انجام بازیهای هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی والیبال روز جمعه 13 تیر ماه برای سومین بار مقابل شاگردان آنتیگا صف آرایی خواهد کرد.

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال کشورمان پس از ورود تیم به لهستان در خصوص وضعیت ملی پوشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه هیچ یک از 11 بازیکنی که هم اکنون همراه ما به لهستان آمده اند دچار آسیب دیدگی جدی نیستند و می توانند در این 2 بازی تیم را بدون داشتن مشکل همراهی کنند.

وی مصدومیت را جزء لاینفک ورزش حرفه ای دانست و افزود: با توجه به آن که ملی پوشان والیبال به طور حرفه ای کار خود را دنبال می کنند آسیب دیدگی همراه آنها هست ولی خدا را شکر این آسیب ها در حال حاضر باعث نمی شود که آنها نتوانند تیم را در بازیها همراهی کنند.

پزشک تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه در خصوص مصدومیت شهرام محمودی گفت: طبق آزمایشات و MRI گرفته شدده شهرام محمودی از ناحیه لیگامان داخلی و خارجی مچ پا دچار مصدومیت شده و برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به حداقل 2 هفته استراحت و انجام برنامه های فیزیوتراپی دارد. در نظر داشتیم وی را هم همراه تیم به لهستان بیاوریم و تورمی که در پایش وجود داشت این اجازه را به ما نداد.

افروزی تصریح کرد: در خصوص حضور محمودی در مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی که از اواخر تیرماه در فلورانس برگزار می شود از هم اکنون نمی توانم نظر قطعی بدهم چرا که شرکت وی در این مرحله از رقابتها بستگی به میزان بهبودش و تورم محل آسیب دیده اش دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار