جودوکار ملی‌پوش استان خراسان جنوبی به مسابقات جایزه بزرگ مغولستان دعوت شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی بااشاره به این مطلب افزود: در این مسابقات قاسم احدی به همراه هشت ملی‌پوش کشورمان به مصاف رقیبان آسیایی می‌روند.

علی تهوری گفت: با برگزاری سه دیدار انتخابی در وزن 90 کیلوگرم ترکیب تیم ملی جودو برای حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور و برای انتخاب نماینده وزن 90 کیلوگرم سه دیدار انتخابی در حضور دکتر رستگار، میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، مسعود حاجی آخوندزاده و ناصر قراگوزلو سرمربی و مربی تیم ملی و عباس‌نژاد مشاور تیم ملی برگزار شد که طی آن وحید نوری، سعید مرادی و قاسم احدی از خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مبارزات سعید مرادی موفق به شکست قاسم احدی شد، وحید نوری در پیکار با سعید مرادی صاحب پیروزی شد و قاسم احدی از خراسان جنوبی نیز وحید نوری را شکست داد.

تهوری خاطرنشان کرد: بعد از این سه مبارزه کادر فنی تیم ملی در حضور مدیر تیم‌های ملی و رئیس فدراسیون تشکیل جلسه دادند و در پایان مقرر شد احدی و مرادی در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان شرکت کنند و نوری نیز به اردوی بین‌المللی سوچی اعزام شود..

وی یادآور شد: بدین ترتیب تیم ملی جودو با احسان بهرامیان در وزن 60 کیلوگرم، وحید حسن‌زاده در وزن 66 کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 73 کیلوگرم، امیر قاسمی‌نژاد در وزن 81 کیلوگرم، قاسم احدی از خراسان جنوبی و سعید مرادی در وزن 90 کیلوگرم، جواد محجوب در وزن 100 کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن 100+ کیلوگرم به رقابت‌های مغولستان اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی افزود: مسعود حاجی آخوندزاده هدایت تیم ملی در این مسابقات را برعهده خواهد داشت و رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان 13 تا 15 تیرماه جاری در "اولانباتور" با حضور بیش از 100 ورزشکار آسیایی برگزار می‌شود.

تهوری همچنین یادآور شد: قاسم احدی سابقه سه دوره دعوت به اردوی تیم ملی جودو کشورمان، کسب چهار مدال رنگارنگ نقره و برنز قهرمانی کشوری بزرگسالان را در پرونده ورزشی خود دارد و در مسابقات قهرمانی کشوری آبان‌ماه سال گذشته نیز مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور را به گردن آویخت و بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستاد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.