معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 از تجهیز خطوط تاکسیرانی این منطقه به انرژیهای خورشیدی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محمدرضا سالمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌تجهیز خطوط تاکسیرانی منطقه 18 به انرژیهای خورشیدی در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان گسترش و توسعه انرژیهای خورشیدی کاهش آلاینده‌های محیط زیست در دست اجرا است.

سالمی اظهار داشت: در این طرح خطوط تاکسیرانی منطقه 18 با مشارکت و همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک معاونت امور شهری و فضای سبز و اداره محیط زیست به انرژیهای خورشیدی تجهیز خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تجهیز خطوط تاکسیرانی منطقه 18 به انرژیهای خورشیدی تجهیزات امکانات خطوط تاکسیرانی و ساماندهی خطوط تاکسیرانی از اقدامات اجرایی این طرح است.

سالمی خاطر نشان کرد: اجرای عملیات خط کشی محوری نوشتاری و عابر پیاده در معابر محورهای اصلی تقاطعها و برزگراه‌های منطقه 18 تجهیز علائم ترافیکی منطقه 18 آماده باش اکیپهای ترافیکی در بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خطوط ، تاکسیرانی ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار