مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از اجرایی شدن طرح ارمغان سلامت برای نخستین بار در حوزه تجهیزات پزشکی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ اسحق عامری سیاهویی مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با اشاره به اینکه مدیریت صحیح و کارآمد در نیل به اهداف تعریف شده سازمانی در کنار منابع انسانی، مالی، محیطی و تجهیزاتی در هر بخش اهمیت و نقش بسزایی دارد، گفت: در طرح ارمغان سلامت محورهای آموزش پرسنل و مهندسین تجهیزات پزشکی واحدهای بهداشتی درمانی، افزایش مدت گارانتی دستگاههای خریداری شده، ارایه تخفیف کالایی در ازای خریدهای متمرکز دانشگاه لحاظ شده است.

وي با بيان اينكه  نگهداری و استفاده از تجهیزات پزشکی در استان هرمزگان با توجه به شرایط جغرافیایی نیاز به نگهداری خاص خود را دارد، اظهار کرد : یکی از محورهای اصلی طرح ارایه آموزش‌های لازم برای پرسنل و مهندسان تجهیزات پزشکی واحدهای بهداشتی درمانی است که توسط شرکت‌های سازنده و فروش تجهیزات پزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقا کیفیت خدمات سلامت، بهینه سازی بودجه و اعتبارات خرید تجهیزات پزشکی و شفاف سازی و نظامند نمودن فرآیند خرید تجهیزات پزشکی از اهداف این طرح می‌باشد.

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از مشارکت شرکت‌های تجهیزات پزشکی در این طرح خبر داد و یاد آور شد: شرکت‌های سازنده تجهیزات پزشکی از اهدا تجهیزات پزشکی به سایر واحدهای بهداشتی درمانی استقبال خوبی داشته اند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار