پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فرانسه یک تیم دگرگون شده است و به نظر من آلمان توان رویارویی با این تیم را به هیچ وجه ندارد و فرانسه پیروز می‌شود.

ابراهیم آشتیانی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهارداشت: بدون شک این جام را باید به 2 قسمت گروهی و حذفی طبقه بندی کرد مرحله گروهی دارای جذابیت پر گل بودن جذابیت و ارائه فوتبال زیبا و جذب علاقمندان به فوتبال دانست و لی در مرحله حذفی با توجه به حساسیت بازی ها و تلاش برای بقا از آن جذابیت کاسته شده است. 
 
وی در ادامه افزود: باید اذعان کنم هر مرحله شرایط خاص خود رادارد و با توجه به اینکه در مرحله گروهی به صورت تکه بازی نبوده شاهد گل های فراوان و فوتبال تماشاگر پسند از تیم ها بودیم.
 
آشتیانی با اشاره به ماندن 2 تیم فرانسه، آلمان از مرحله یک چهارم جام جهانی تصریح کرد: اغلب کارشناسان عملا اعلام کرده بودند که فرانسه حتی از مرحله گروهی هم نمی تواند صعود کند اما با توجه به اینکه بازی های این تیم را دنبال می کنم همیشه در پیش بینی ها گفته ام که فرانسه قابلیت صعود را دارد و برای این گفته هم دلیل داشته ام.
 
وی ادامه داد: فرانسه پس از ناکامی در جام جهانی 2010 پوست اندازی کرد و یک روز بعد از حذف از جام بلافاصله کادر فنی سابق و بازیکنانش این تیم را تعویض نمود اما برنامه ریزی مدرن 4 ساله توانست یک فرانسه متحول شده را به این جام تحویل دهد و مانیز باید از روش فرانسه مبنی بر تغییر و تحول فوری درس بگیریم و هر چه سریعتر برای چهار سال دیگر برنامه ریزی کنیم. 
 
وی بیان کرد: آلمان هم تیم خوبی است اما قدرت رویارویی با تیم متحول شده فرانسه را ندارد و به نظر من فرانسه در این دیدار پیروز است.
 
آشتیانی در خصوص اینکه کدام تیم شانس صعود از این مرحله را دارند گفت: برزیل‌، بلژیک و فرانسه و آرژانتین شانس های صعود هستند ولی به نظر من برزیل و آرژانتین در حد قهرمانی جام نیستند و بلژیک به طور قطع  پدیده جام خواهد شد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: اکنون فیفا با ارائه فوتبال مدرن مبنی بر گل نخوردن و تلاش برای زدن گل تیم ها را به ارائه این فوتبال به جهت جذب مخاطب بیشتر تشویق می کند.
 
وی خاطر نشان کرد: البته باید اذعان کرد این جام جام شگفتی است و امیدوارم که در ادامه این جام به همین صورت دنبال شود تا تماشاگران و مخاطبان بیشتر ی در جهان به این رشته ورزشی و پرطرفدار گرایش پیدا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: برزیل ، تیم ، شانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار