برنامه افطاری ایتام منطقه 19 طی مراسمی با حضور شهردار منطقه در تالار گل یاس بهمنیار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در این برنامه که چهارشنبه 18 تیر اجرا می شود 500 یتیم منطقه میهمان سفره بزرگ کرامت خواهند بود تا ضمن افطاری در این سفره، لحظاتی شاد و معنوی را تجربه کنند.

وی با اشاره به برنامه های حمایتی از بانوان سرپرست خانوار به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 150 سبد کالا بین زنان سرپرست خانوار و خانواده های بی بضاعت که از اقشار آسیب پذیر منطقه هستند توزیع می شود.

جوادی درخصوص راه اندازی بازارچه کارآفرینی نیز گفت: این بازارچه ها به منظوراختصاص غرفه و کمک به کسب درآمد برای بانوان سرپرست خانوار، کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی به مدت 15 روز جنب سرای محله بهمنیار ایجاد خواهد شد.

وی افزود: آزادسازی زندانیان مالی از دیگر برنامه های معنوی این منطقه در ماه مبارک است که به صورت مشارکتی با کمیته امداد خمینی (ره) انجام می شود. در جشن گلریزانی که به همین مناسبت هر شب در بوستان ولایت برگزار می شود کمک های مردمی جمع آوری و صرف آزادسازی این زندانیان خواهد شد.
 
برچسب ها: ضیافت ، الهی ، سفره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار