مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: در 5 هفته اول ثبت نام 190 هزار و 739 دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام کرده اند که این تعداد 58درصد آمار دانش آموزی استان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به این که مدیران موظفند شیوه نامه ثبت نام را ملاک عمل قرار دهند، اظهارکرد: در موقع ثبت نام پرداخت حق بیمه و کتب درسی قانونی است و مدیران حق دریافت هیجچ گونه وجهی خارج از این دو مورد را ندارند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان تصریح کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی برگزاری آزمون ورودی صرفاً در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی مجاز است و در سایر مدارس پیش شرط آزمون ورودی غیر قانونی است و اعتبار قانونی ندارد.

وی تاکید کرد: مدیران باید به تسهیل امر ثبت نام دانش آموزان کمک کنند و طوری عمل کنند تا والدین دغدغه خاصی در خصوص ثبت نام فرزندان خود نداشته باشند.

کریمی فر با اشاره به این که با تخلفات احتمالی طبق قانون برخورد خواهد شد اضافه کرد: عملکرد مدیران در خصوص ثبت نام توسط کارشناسان استان ارزیابی خواهد شد و ملاک ثبت نام هم ثبت نام در سامانه سناد است .

 مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به شروع کار ستاد ثبت نام از ابتدای تیر ماه گفت: ثبت نام دانش آموزان تا 14 تیر ماه ادامه خواهد داشت و در دوره های متوسطه مدیران باید ظرفیت لازم را برای قبول شدگان شهریور ماه در نظر بگیرند .

وی در پایان به تکریم ارباب رجوع توسط مدیران اشاره کرد و گفت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، و اطلاع اولیای محترم از وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس، ستاد مرکزی نظارت بر ثبت نام ادارات، در ایام هفته برای پاسخ گویی به سولات دانش آموزان و والدین تا پایان ثبت نام فعالیت می نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانش آموز ، ثبت ، سناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار