مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 18، از برگزاری مسابقه بزرگ حفظ قرآن در این منطقه خبر داد.

 رحیم محمدنژاد مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مسابقه بزرگ حفظ قرآن در محلات 16گانه منطقه 18 همزمان با ماه مبارک رمضان در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه است.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از هشت تیر ماه تا شش مرداد ماه سال 93 در محلات 16گانه منطقه 18 در دست اجراست.
 
محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح مسابقه بزرگ حفظ جز سی قرآن کریم در محلات 16 گانه منطقه 18 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 7گانه،‌ سراهای محلات 16گانه، آموزش و پرورش و مدارس منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مسابقه بزرگ حفظ جز سی قرآن کریم در سراهای محلات و مدارس منطقه 18، برگزاری مراسم اختتامیه، تجلیل و تکریم از برگزیدگان این مسابقه از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمدنژاد خاطرنشان کرد: اجرای طرح جهادی گلبانگ اذان، اقامه نماز و آموزه‌های قرآنی، برگزاری 30 شب برنامه در بوستان قائم و پخش 10 شب برنامه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برپایی سفره‌های افطار و اکرام ایتام از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: مسابقه ، حفظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار