سازمان توسعه تجارت ايران در اطلاعيه‌اي بااشاره به اينكه هيچ مجوزي در راستاي برگزاري همايش برند صادر نكرده، اعلام كرد: فعاليت شركت موسوم به پيشگامان براي برگزاري همايش برند از نظر اين سازمان، وجاهت قانوني ندارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان توسعه تجارت ايران،سازمان توسعه تجارت ايران در اطلاعيه‌اي بااشاره به اينكه هيچ مجوزي در راستاي برگزاري همايش برند صادر نكرده، اعلام كرد: فعاليت شركت موسوم به پيشگامان براي برگزاري همايش برند از نظر اين سازمان، وجاهت قانوني ندارد.

 اطلاعيه سازمان توسعه تجارت تصريح مي­كند: اين سازمان مطلع شده است كه برگزاري اجلاسي تحت عنوان «اجلاس سراسري برند با رويكرد كيفيت نام و نشان تجاري» با استفاده غيرقانوني از لوگوي سازمان توسعه تجارت ايران به شركت­‌هاي توليد كننده، صادركننده و صاحبان برند كشور اطلاع­رساني شده است.

برگزار كننده اين اجلاس، پيشتر مدعي شده بود كه مجوز برگزاري همايش برند را از سازمان توسعه تجارت اخذ كرده است.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: سازمان توسعه تجارت مجوزي براي برگزاري همايش برند صادر نكرده است و ادعاي شركت مذكور دراين‌باره تكذيب مي­شود؛ لذا استفاده هر شخص حقيقي و حقوقي از نام و آرم سازمان توسعه تجارت ايران، در راستاي برگزاري همايش­‌هايي از اين دست، بدون دريافت مجوز، قابل پيگرد حقوقي و قضايي است.

سازمان توسعه تجارت ايران درنظر دارد، پس از طي بررسي­‌هاي كارشناسي، راسا اقدام به برگزاري همايش‌هاي برند یا از این دست براي جلوگيري از تخلفات احتمالي مشابه و برگزاري كيفي‌تر اين همايش‌ها نمايد.

تمامی فعالان اقتصادي می‌توانند در برخورد با اينگونه موارد با مراجعه به پورتال اختصاصي سازمان توسعه تجارت به نشاني www.TPO.IR  و كسب اطلاع از فعاليت‌هاي در دستور كار سازمان، از صحت موضوع اطمينان حاصل کرده و مراتب خلاف واقع را به اين سازمان اطلاع رساني كنند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: توسعه ، تجارت ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار