کارشناس فوتبال گفت: نکات آموزشی خوبی بازی‌های نخست مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برزیل برای فوتبال کشورمان داشت.


محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی‌های نخست مرحله یک چهارم نهایی زیبا و جذاب بود و اهالی فوتبال از تماشای این بازی‌ها لذت بردند.
وی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی‌ آلمان- فرانسه بیان کرد: تیم ملی آلمان آنالیز خوبی از فرانسه داشت از شروع بازی آلمانی‌ها تدابیر خاصی برای رسیدن به گل داشتند و  یواخیم لو بازی خوانی خوبی برابر فرانسه داشت و نقاط ضعف این تیم را به خوبی به بازیکنان آلمان گوشزد کرد.
وی در ادامه بیان کرد: به هر حال آلمان‌ها با نقاط ضعف فرانسوی‌ها آشنا بودند و توانستند از همان نقطه ضعف به گل برسند. بازیکنان آلمان بعد از به ثمر رساندن گل با روحیه و انگیزه بهتری بازی را اداره کردند.
کارشناس فوتبال تصریح کرد: در مجموع تیم ملی آلمان مستحق این پیروزی بود و توانست به مرحله نیمه نهایی جام جهانی برزیل راه یابد.
همچنین افت تیم فرانسه زمانی بود که به تیم آلمان فضای لازم را داد.
کلهر در خصوص ارزیابی‌اش از بازی برزیل، کلمبیا تصریح کرد: به نظرم این دیدار زیباترین بازی جام جهانی تا الان دیده بوده است هر دو تیم موقعی که صاحب توپ می‌شدند برنامه برای به ثمر رساندن گل داشتند و با تعداد نفرات زیاد حمله می‌کردند.
کارشناس فوتبال تصریح کرد: اسکولاری به خوبی تیم کلمبیا را آنالیز کرده بود و در دفاع راست تغییر ایجاد کرد دنی آلوز را کنار گذاشت و مایکون را جایگزینش کرد مایکون خیلی خوب در حمله اضافه‌ می‌شد و موقع دفاع کردن هم خیلی سریع به عقب بازی برمی‌گشت.
وی در ادامه بیان کرد: داوید لوئیس از تکنیک خوبی در خط دفاع برخوردار بود این بازیکن با زدن گل مزد زحماتش را گرفت همچنین لوئیس می‌تواند فوروارد خوبی هم باشد چرا که به موقع در حمله اضافه می‌شود.
کلهر در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بازی زیبایی از سوی دو تیم شاهد بودیم و باخت کلمبیا چیزی از ارزش‌های این تیم کم نکرد.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: آلمان ، فرانسه ، آنالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار