مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تسهیلات 14 میلیون تومانی "مسکن روستایی" در انتظار تایید یه "شورای پول و اعتبار"، رشد 60 درصدی تولید انواع خودرو در خرداد ماه ، تداوم بارش ها در شمال غرب و "دامنه های" البرز طی سه روز آینده/ "تهران"، قسمتی ابری و 30 درجه و... است

جلوگیری از "رانت‌خواری" در عرضه "محصولات پتروشیمی" با آزادسازی نرخ ارز در "بورس کالا"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/14/2402196_165.jpg

 دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی گفت: برای جلوگیری از رانت‌خواری و ایجاد رقابت سالم در بازار محصولات پتروشیمی مسئولان تصمیم گرفتند که عرضه محصولات در بورس کالا به صورت ارز آزار صورت گیرد.

افزایش "قیمت لبنیات" به دلیل هزینه های جانبی است نه نرخ "شیر خام" / شیر 1440 تومانی قیمت لبنیات را 35 درصد افزایش می دهد
مدیرعامل اتحادیه سراسری فراورده های لبنی با بیان اینکه افزایش 15 درصدی قیمت لبنیات براساس شیرخام 1110 تومانی و به دلیل عوامل جانبی از جمله هزینه های کارگری و... است، گفت: مردم در حال حاضر نیز توان خرید لبنیات را ندارند چه برسد به زمانی که قیمت این محصولات 30 درصد افزایش یابد.

تسهیلات 14 میلیون تومانی "مسکن روستایی" در انتظار تایید یه "شورای پول و اعتبار"

 تابش گفت: معوقات بانکی را نباید در تسهیلات مسکن روستایی جستجو کرد بلکه بسیاری از افراد وامهای کلانی گرفته‌اند که هیچکدام از اقساط آن را پرداخت نکرده‌اند.

تداوم بارش ها در شمال غرب و "دامنه های" البرز طی سه روز آینده/ "تهران"، قسمتی ابری و 30 درجه
 طی سه روز آینده برای استان های واقع در شمال غرب، دامنه های غربی و مرکزی البرز، بارش باران ، در پاره ای نقاط رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

رشد 60 درصدی تولید انواع خودرو در خرداد ماه
 وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در خرداد ماه سال جاری 85 هزار و 391 دستگاه انواع خودرو سواری تولید شد که نسبت به خرداد ماه سال قبل رشد 59.8 درصدی را نشان می دهد.

جدیدترین هواپیمای "ایرباس" آماده پرواز شد + گزارش تصویری
 هواپیمای جدید "ایرباس 320 نئو" بالاخره از کارخانه این شرکت در تولوز فرانسه بیرون آمد.

برخی از مواد آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی اصلاح شد

با تصويب هيأت دولت، برخي از مواد آئين‌نامه اجرايي قانون امور گمركي اصلاح شد.

اخطار به 5شركت خدمات مسافرت هوايي به دليل عدم رعايت نرخ نامه
مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري، از اخطار به 5شركت خدمات مسافرت هوايي به دليل عدم رعايت نرخ نامه شركت هاي هواپيمايي خبرداد.

نرخ حق‌الوکاله "بانک شهر" تایید شد

 نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک شهر در سال 1393 معادل 2.5 درصد اعلام شد.

شاخص کل "بورس"در سومین روز متوالی مثبت شد/ صعود 577 واحدی بورس
 امروز شنبه 14 تیرماه در جریان معاملات امروز تالار شیشه‌ای تعداد 253 هزار و 565 سهم اوراق بهادار به ارزش 701 میلیون و 27 هزار در 22 هزار و 265 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

افزایش ساعت كار شعب منتخب "بانك ملي ايران"
"بانك ملي ايران" به منظور رفاه حال مشتريان و موديان مالياتي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار