کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های فوتبال آرژانتین و هلند امشب از پیش برنده نیستند چرا که با حریفای سرسختی همچون بلژیک و کاستاریکا مواجه هستند.

ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی‌های امشب جام جهانی اظهارداشت: بازی آرژانتین- بلژیک از حساسیت زیادی برخوردار است. آرژانتین تا به حال بازی قابل قبولی از خود نشان نداده و تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمده و این را می‌رساند که از بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای برخوردار است و در مقابل تیم ملی فوتبال بلژیک چند سالی است که متحول شده و بازیکنان جوان این تیم خوب و با انگیزه بازی می‌کند بنابراین تیم فوتبال آرژانتین حریف سرسختی را پیش رو دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه در مورد بازی هلند-کاستاریکا بیان کرد: تیم‌های فوتبال هلند و کاستاریکا بازی‌های مقدماتی خوبی در جام جهانی برگزار کردند خصوصا هلند که از خط حمله و هافبک قوی برخوردار است و کاستاریکا هم از تیم‌های خوب و جوان آمریکای شمالی است که در مرحله یک هشتم نهایی یونان قدرتمند را از پیش رو برداشت اگر بخواهیم نظر کارشناسانه روی ورق را بگوییم برنده این بازی هلند است اما کاستاریکا با شرایط جوی و آب و هوایی برزیل بیشتر آشناست و حریف قدرتمندی برای هلند خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنده بازی برزیل-آلمان می‌تواند فینالیست و قهرمان این جام شود هر 2 تیم از شایستگی برای قهرمانی در جام جهانی فوتبال برخوردار هستند و تنها تیم‌هایی بودند که به صورت تیمی بازی کرده‌اند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار