رقابت هاي جودو جايزه بزرگ اولان باتور با حضور تيم ملي ايران در مغولستان پيگيري شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نتايج و برنامه اين رقابت ها به شرح زير است:

* 73- کيلوگرم :
1- نوگزاري تاتالاشويلي از گرجستان
2- ساگانباتار خاشباتار از مغولستان
3- هونگ کوک هيون از کره شمالي و تاکه نوري ناکامورا از ژاپن
در اين وزن سعيد مولايي در دور نخست در حاليکه با امتياز وازاري از قياس جان بابايف از ازبکستان عقب بود، در دقيقه 2:10 مبارزه وي را ايپون کرد.مولايي در دور دوم در دقيقه 4:56 مبارزه با ساگانباتار خاشباتار از مغولستان ايپون شد و از دور مسابقات کنار رفت.

* 81- کيلوگرم :
1- کيتا ناگاشيما از ژاپن
2- کي چون وانگ از کره جنوبي
3- لوکاژ بلاچ از لهستان و امير قاسمي نژاد از ايران
در اين وزن امير قاسمي نژاد در دور نخست ژانگ ون تائو از چين را پس از دريافت يک امتياز يوکو و وازاري در دقيقه 4:22 مبارزه ايپون کرد.سپس در دور دوم در مصاف با وانگ کي چون قهرمان سال 2009 جهان از کره جنوبي با يک امتياز يوکو مغلوب شد و به جدول رپشاژ رفت.قاسمي نژاد در اولين ديدار اين جدول در 1:18 دقيقه شهزاد زوبيروف از ازبکستان را ايپون کرد و در ديدار رده بندي به لطف اخطار کمتر برابر آلکساندر ويژرزاک آلماني به برتري رسيد و مدال برنز گرفت.
پيش از اين در وزن 60- کيلوگرم احسان بهراميان در رده پنجم قرار گرفت و در 66- کيلوگرم وحيد حسن زاده از ايران در دور دوم حذف شد.

برنامه و نتايج امروز به شرح زير است:

* 90- کيلوگرم :
قاسم احدي در دور نخست در حاليکه با امتياز وازاري از يانگ يي از سنگاپور پيش بود در دقيقه 1:38 مبارزه وي را ايپون کرد.احدي در دور دوم برابر شوهي شيمووادا از ژاپن در دقيقه 3:55 مبارزه ايپون (ضربه فني)‌ شد و از دور مسابقات کنار رفت.
در همين وزن سعيد مرادي از ايران در اولين مبارزه برابر خوتاگ سوگت گِرِل از مغولستان در دقيقه 4:52 مبارزه ضربه فني و حذف شد.

* 100- کيلوگرم :
جواد محجوب در دور اول استراحت کرد و در دور دوم در مصاف با چو گو هام از کره جنوبي با امتياز يوکو مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

* 100+ جعفر پهلواني در دور اول در 36 ثانيه هو هان بون از سنگاپور را ايپون کرد ولي در دور دوم در رقابت با لواني ماتياشويلي از گرجستان با واگذاري يک امتياز يوکو و وازاري مغلوب و حذف شد.
در رده بندي مدالي بخش مردان در پايان روز دوم ، تيم ژاپن با 2 طلا و 4 برنز در صدر قرار دارد و مغولستان با يک طلا ، 2 نقره و يک برنز دوم و گرجستان با يک طلا سوم هستند.تيم هاي کره جنوبي و برزيل چهارم و پنجم هستند و تيم ايران نيز با يک برنز و يک رده پنجمي در جايگاه ششم است.
انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، باتور ، برنز ، مدال ، محجوب ، مرادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار