سرخوش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

خروج آخرین زائران ایرانی از مدینه/ انجام 5100پرواز رفت و برگشت در عمره امسال

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، آخرین زائران ایرانی فردا از مدینه خارج می‌شوند.

 حسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: نخستین کاروان زائران ایرانی به مدینه منوره 26آذر 92 و آخرین کاروان 6تیر 93 به مدینه اعزام شدند و آخرین کاروان نیز 16تیرماه از مدینه خارج می‌شوند.

وی در ادامه افزود: زائران ایرانی، عصر فردا پس از احرام بستن در مسجد شجره و افطار، جهت انجام مناسک عمره مفرده راهی مکه مکرمه خواهند شد.

سرخوش با اشاره به انجام 5100پرواز رفت و برگشت با هواپیماهای ایران ایر، ماهان و هواپیمای سعودی در عمره جاری،  اظهار داشت: در عملیات عمره امسال 807 هزار زائر در قالب 2550 پرواز رفت و 2550 پرواز برگشت عازم سرزمین وحی شدند.

وی همچنین اظهار داشت: امسال، تعداد ایستگاه‌های پروازی اعزام به عمره، 20 ایستگاه بود که تهران بیشترین پروازها و بوشهر کمترین پرواز‌ها را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان از عمره ماه مبارک رمضان سخن گفت و خاطرنشان کرد: 23هزار زائر در عمره 15روزه از تاریخ 3/27 تا 3/31 و در عمره 21 روزه، 14هزار نفر از یکم تیر ماه تا 5تیر ماه به عربستان سعودی اعزام شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عمره ، عربستان ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار