رییس سابق فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال بطور حتم توانایی حضور روی سکوی لیگ جهانی را دارد در صورتی که دست‌های پشت پرده در فدراسیون جهانی والیبال اجازه دهند.

محمدرضا یزدانی‌خرم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: عملکرد امروز والیبال کشورمان نتیجه و ثمره زحمت‌های مدیریت فعلی و کارهایی بود که من در زمان مدیریتم در والیبال انجام دادم و دلیل عمده این کارها هم این بوده که در جامعه ورزش در جهان کسی به موفقیت ایران در رشته‌های تیمی اعتقادی نداشت.

مدیر اجرایی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی تصریح کرد: والیبال کشورمان هم اکنون یکی از قدرت‌های جهانی محسوب می‌شود و بطور حتم اگر آن دست‌های پشت پرده در فدراسیون جهانی تصمیم و سیاست خاصی را اتخاذ نکند این تیم با این پتانسیل توانایی حضور روی سکوی لیگ جهانی را دارد که امیدوارم همین تیم بتواند در رقابت‌های لیگ جهانی امسال خوش بدرخشد و جایگاه خوبی را کسب کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: والیبال ، دست ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۵۲ ۱۵ تير ۱۳۹۳
جناب یزدانی با برپاکردن پایگاههای استعداد یابی در سالهای قبل از80 واقعا سنگ بنای استواری برای والیبال نوین ایران گذاشت
نامت همیشه پایدار
Iran (Islamic Republic of)
پیر فوتبال
۱۸:۳۸ ۱۵ تير ۱۳۹۳
دستت درد نکنه حاجی ثابت کردی یک مدیر ارزشی ریشه دار میتونه ساختاری بسازه که سالها بعد از خودش ثمر بخش باشه دست مریزاد مطمئنن این شادی و غرور و رضایت خاطر مردم رهتوشه قیامتت میشه
آخرین اخبار