در جریان رقابت های جام جهانی 2014 برزیل بعضی از تیم ها و بازیکنان وارد باشگاه صد تایی ها شدند و نام خود را در تاریخ فوتبال جاودانه کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،فیفا در گزارشی فهرستی از اسامی تیم ها و بازیکنانی را که در جام جهانی امسال نام خود را در جمع صدتایی های فوتبال به ثبت رسانده اند ارائه کرده است.
 
وسلی اشنایدر صدمین بازی خود را برای هلند، در تاریخ 13ژوئن 2014 انجام داد.
یکی از اولین اتفاقات خاص در برزیل 2014 در روز دوم این مسابقات دیده شد، شماره 10 هلندی ها صدمین بازی ملی خود را در برابر اسپانیا انجام داد. در این دیدار هلند 5-1 قهرمان جهان را در هم کوبید که اشنایدر گل سوم را به ثمر رساند.
 
آلمان روز 16 ژوئن 2014 صدمین بازی خود را در جام جهانی انجام داد.
هنگامی که آلمان ،قهرمان سه باره جهان ،اولین بازی خود را در برزیل 2014 انجام داد، آنها اولین تیمی شدند که به رکورد 100 بازی در جام های جهانی دست یافتند. در صدمین بازی آلمان ها در برابر پرتغال به میدان رفتند و با تسلط بر حریف ،با هت تریک توماس مولر و تک گل هوملس پرتغال را 4-0 در هم کوبیدند.
"ماریو یه پس" صدمین بازی خود را برای کلمبیا، در روز 19 ژوئن 2014 انجام داد.
این مدافع کهنه کار صدمین بازی ملی خود را در بازی دوم گروه خود در برابر ساحل عاج تجربه کرد. با توجه به این که کلمبیا از سال 1998 برای اولین باربه جام جهانی راه یافته بود ،جام جهانی برزیل ها تنها دومین جام جهانی بود که یپس 38 ساله در آن حضور یافته بود. کاپیتان کلمبیا تیم خود را به پیروزی 2-1 رهنمون کرد که همین پیروزی منجر به صعود آنها به مرحله حذفی شد.
 
اولیویر ژیرو صدمین گل فرانسه در جام های جهانی را روز 20 ژوئن 2014 به ثمر رساند.
بازی اول فرانسه در برزیل 2014 در برابر هندوراس که با پیروزی 3- 0 این تیم به پایان رسید ،شاهد به ثمر رسیدن 97مین، 98 مین و 99 مین گل ملی فرانسه در تاریخ جام جهانی بود. این بدان معنی بود که اولین گلزن آنها در برابر سوئیس در بازی دوم مرحله گروهی نام خود را به عنوان زننده صدمین گل فرانسه در جام جهانی مطرح می کرد. و این جیرود بازیکن آرسنال بود نام خود را در تاریخ به ثبت رساند، او کرنر ارسالی والبوئنا را در درون دروازه سوئیس جای داد.
 
 
خاویر ماسکرانو صدمین بازی ملی خود را برای آرژانتین،21 ژوئن 2014 انجام داد.
شماره 14 آرژانتین در صدمین بازی خود برای آلبی سلسته ها برای اولین بار در برابر ایران قرار گرفت، ایران برای اولین بار در ظاهر 100 خود را برای Albiceleste مواجه است، این بازی سختی برای ماسکرانو از کار درآمد زیرا مسابق تا دقیقه 90 0-0 ادامه داشت تا این که لیونل مسی با جادوی خود بازی را 1-0 به سود آرژانتین کرد و این تیم به مرحله حذفی راه یافت.
 
پر مرتساکر 21 ژوئن 2014صدمین بازی ملی خود را برای آلمان انجام داد.
فورتالزا محل انجام صدمین بازی ملی مدافع آرسنال بود. در این دیدار تیم یواخیم لو در برابر غنا به میدان رفت ،دیداری که نمی تواند برای مرتساکر رضایت بخش باشد ،زیرا غنا 2بار دفاع آلمان ها را شکافت و آلمان با نتیجه 2-2 متوقف شد.مرتساکر دهمین آلمانی است که به رکورد صد بازی ملی دست یافته است.
 
23ژوئن 2014،برزیل صدمین بازی خود در تاریخ جام جهانی را انجام داد
تنها یک هفته پس از آن که آلمان اولین تیمی شد که به رکورد صد بازی در جام جهانی رسید، برزیل میزبان هم با بازی در برابر کامرون به آنها پیوست. در این دیدار برزیل 4-1 به پیروزی رسید و نیمار هم گلزنی کرد. این 69 پیروزی برزیلی ها در طول بیستمین حضور در جام های جهانی بود.برزیل تنها تیمی است که در تمام ادوار جام جهانی حضور داشته است.
 
23 ژوئن 2014 نیمار (Neymar) صدمین گل جام جهانی برزیل را به ثمر رساند.،
اولین گل جام جهانی 2014توسط برزیل به ثمر رسید، این گل را مارسلو در بازی افتتاحیه برابر کرواسی زد(گل به خودی)‬، اما صدمین گل جام جهانی 2014برزیل را نیمار در برابر کامرون به ثمر رساند.
29 ژوئن 2014درک کویت صدمین بازی ملی خود را برای هلند انجام داد
درک کویت صدمین بازی ملی خود را در برابر مکزیک انجام داد ، دیداری که تا آخرین دقایق هلند در آن با یک گل دوس سانتوس شکست خورده بود اما با گل اشنایدر و ضربه پنالتی یان هانتلار به پیروزی رسید.
 
جوزف یوبو صدمین بازی ملی خود برای نیجریه را روز 30 ژوئن 2014 تجربه کرد
پس از آسیب گادفری اوبوابونا در بازی اول نیجریه در برابر ایران ،یوبو جای او را گرفت و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. او در ادامه بازی های مرحله گروهی 98 مین و99 مین بازی ملی
خود را انجام داد. پس از آن که نیجریه به دور حذفی راه یافت یوبو در برابر فرانسه صدمین بازی خود را نیز تجربه کرد.او اولین بازیکن نیجریه ای است که وارد باشگاه صدتایی ها شده است.این دیدار 2-0 به سود فرانسه به اتمام رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار