نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت: ما امیدواریم با اجرای کامل برنامه‌ها شرایط را برای حرفه‌ای شدن تیم‌های ملی فراهم کنیم.

گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فریده اشرف گنجویی نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی زیر ۱۳ سال کشورمان مهر ماه سال جاری مسابقات تنیس غرب آسیا را در پیش دارد به همین دلیل  پس از انتخاب کادر فنی و برگزاری مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا در اصفهان به همراه ندا نوریان مربی تیم ملی راهی محل بازی‌ها شدیم تا با ارزیابی تنیسورها ، نفرات برتر برای حضور در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی که مرداد ماه سال جاری برگزار می شود گزینش شوند.

وی گفت: ۲۱  بازیکن در مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا که به میزبانی اصفهان برگزار شد حضور پیدا کردند و در پایان ۶ تنیسور برای شرکت در اردوی آماده سازی انتخاب شدند که خوشبختانه این رقابت‌ها در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و شاهد استقبال خوبی از تنیسورها بودیم.

وی ادامه داد: قرار است هفته دوم این رقابت ها مرداد ماه سال جاری به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان غربی برگزار شود که ما در نظر داریم با دعوت از تنیسورهای خارجی میزبان آنها باشیم که به اعتقاد من حضور این تنیسورها باعث می شود تا انگیزه خوبی در بین بازیکنان ایرانی ایجاد و بازی های زیبایی نیز از آنها شاهد باشیم.

گنجویی تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف ما کسب نتایج رضایت بخش و طی کردن مسیر حرفه ای در رده‌های سنی مختلف است به همین دلیل به دنبال این هستیم تا با استفاده از روانشناس و بدنساز در ترکیب تیم های ملی نتایجی که مدنظرمان است را بدست آوریم.

نائب رئیس بانوان در پایان در خصوص حضور تیم ملی بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های فدکاپ گفت: مسابقات تنیس بین المللی فدکاپ بهمن ماه سال جاری در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود اما تاکنون میزبان مشخص نشده و قرار است تنیسورهای کشورمان این بار نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و ما در نظر داریم در طی این مدت شرایط حضور آنها در مسابقات برون مرزی را فراهم کنیم و این در حالی است که چند تنیسور ایرانی مقیم خارج نیز برای شرکت در تیم ملی ابراز تمایل کردند که در صورت صلاحدید در ترکیب تیم از آنها استفاده می کنیم و این در حالی است که سال گذشته نیز ما از سارا امیری در تیم ملی بهره بردیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار