منصوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رقابتی‌کردن خودروسازی نیازمند استقلال شرکت‌های سرمایه‌گذار

عضو کمیسیون صنایع مجلس‌ با بیان اینکه رقابتی‌کردن خودروسازی نیازمند استقلال شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی و داخلی است، گفت: این سرمایه‌گذاری باید در خودروسازی داخلی صورت بگیرد نه در مونتاژ تا قطعه‌سازی رشد کرده و رقابت ایجاد شود.

"مجید منصوری" نماینده اصفهان و لنجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی در منطقه آزاد چابهار گفت: در صورتی‌که در حوزه صادرات، خودروساز داخلی حضور داشته باشد، قطعات این صنعت نیز باید بصورت داخلی تامین شود و در این صورت نیز محور تولید باید مرکز کشور باشد.   
 
وی با بیان اینکه بیش‌ترین خودروسازان ما در شهرهای اصفهان، تبریز و تهران مستقر هستند، تصریح کرد: با راه‌اندازی قطب خودروسازی در چابهار هزینه حمل قطعات خودرو بیشتر شده و همچنین قیمت تمام‌شده خودروها بالاتر خواهد رفت.  
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه رقابتی‌کردن خودروسازی نیازمند استقلال شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی و داخلی است، اضافه کرد: این سرمایه‌گذاری باید در خودروسازی داخلی صورت بگیرد نه در مونتاژ تا قطعه‌سازی رشد کرده و رقابت ایجاد شود.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه این رقابت، تنوع و کیفیت بیشتر را برای مشتری ایجاد می‌کند، خاطرنشان ساخت: در این راستا بقیه خودروسازان نیز به فکر توسعه محصولاتشان افتاده و تلاش می‌کنند تا در آینده خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار